540.bölüm :
hüsnü Hastahaneye kaldırılmıştır .|| hastahane:selin hastahanededir . Hüsnü odaya alınmıştır çobanlarda başındadır . Selin girer yanlarına .selin: Geçmiş olsun ağbi.hüsnü: Sağol Selin Sağol . Geçti işde Bizimkileri eve gönderelim .nazike: ama hüsnü Böyle yanlız ...selin: merak Etme abla biz buralarda olacağız hep zaten . Ben ayarlarım şimdi bir araç, Hem zelişde çok yıprandı . Dinlenirsiniz evde . Sabah yine gelirsiniz.selin çıkar bir süre sonra sivillerle çoban ailesini eve gönderir . Odaya döndüğünde mehmeti hüsnünün yanında bulur .mehmet: buradamıydınız selin hanım ?selin: evet . Hüsnü ağbi başkomiserimiz . Onu yalnız bırakamadım .mehmet: Aslında şey . Keremde seni soruyordu . Bi ara yani müsait olursan gelsen bize . Hem oyuncağı seninle görmekde istiyordu .Selin: Ben , Yani işlerim var şu ara.hüsnü selin'e bakar .hüsnü: Mesut'u aradınmı sen?selin: anlamadım ağbi?hüsnü: Mesutu diyorum Ya . Merak eder o seni sen bi ara onu ..selin: ağbi biz şey ....hüsnü: hadi selin, Hadi ... Aklı sende kalmasın. selin: Ta-tamamm Ben bi çıkayım ozaman . selin odadan çıkar. Hüsnü doktora uzun uzun bakar.mehmet: hadi söyleyin .hüsnü: neyi?mehmet: sizde o adam gibi sert bakdığınıza göre diyecekleriniz var demekdir.hüsnü: Diyeceklerim olmasın doktor! Anladınmı beni Sadece bu olanlar mesutun yanlış anlaması olsun ilerisi Sakın ha! pişman olursun ... || merkez:mesut sorgudan çıkmıştır . Telefonu çalar . Arayan selindir .mesut: selin?selin: Ne yapdınız?mesut: sorgusu bitti şimdi .. Sen hastahanedesin herhalde .selin: Evet . Hüsnü ağbide daha iyi sabaha çıkartırlar herhalde .mesut: sormadınmı doktor beye!selin: Sormadım ... mesut: Eve geçecekmisin ?selin: Geçerim herhalde .. Neden sordun ?mesut: İyi , Ben alırım seni. Tek başına geçme . Hem konuşuruz ... selin: ne hakkında?mesut: Selin, Konuşmamız lazım sende biliyorsun ... selin: iyi Tamam, Bekliyorum .selin telefonu kapatır odaya döndüğünde mehmeti orada bulamaz.hüsnü: gel şöyle .selin: Ağbi neoluyor?hüsnü: Neolsun Güzelim, hiç . Nededi mesut?selin: Gelecek birazdan .hüsnü: İyi gelsin alsın senide . Selin, Aranız haala şöyle böyle herhalde .selin: Anlattımı mesut?hüsnü: Anlattı, Anlattı Korkularındanda söz etti. selin: Anlamadım ağbi .hüsnü: Mesutu anlatmama gerek yok Zaten o korkuları olan birisi. En büyük korkusuda seni kaybetmek . Hata üzerine hata yapıyor evet, Ama sensizlikden çok korkuyor o . Senin doktora oğluna kapılıp gitmenden Elinden kaymasından çok korkuyor , Selin, onunla konuşman lazım .selin: Ağbi nediyorsun ya ? Ne kapılıp gitmesi, Nasıl aklına getirir böyle birşeyi? Benim onu ne çok sevdiğimi bilmiyormu bu Adam ?hüsnü: Dedim ya, Korkuları var ... Kızım nekadar zamandır insan gibi konuşmuyorsunuz belli adamında seninde yüzüne bakan anlıyor . Toparlayın diye anlattım bunları sana, Gidipde mesuta kız diye değil. Kendini sana laik görmüyor adam , Güzelsin , Akıllısın , Adam doktor oğlu var . Sana yaşattıkları, beraberken yaşadıklarınızı düşündükçe ondan Vazgeçeceksin diye çok korkuyor . Selin biraz duraksar . Duydukları fazlası ile sinirini bozmuştur . Hem mesuta kızgındır böyle düşünebildiği için, Hemde kendine kızgındır mesut'un böyle hissetmesine sebep olduğu için . hüsnü: şş asma yüzünü . selin : Ağbi ben anlamıyorum , Nasıl böyle hisseder, Ben onu çok seviyorum , O olmadan yaşayamamki Ben ... o sırada kapı açılır mesut gelir içeri.mesut: usta iyisin ha .hüsnü: iyiyim iyiyim ben . Sen kendine bak . Dağıtmadın işallah . mesut: ne dağıtması ya?selin: Dağıtmaz olurmu , Senden , Benden gizli neişler çevirdiler ağbi .mesut: Selinn !selin: ne, Yalanmı ? mehmet gelir içeri .mehmet: hoşgeldiniz komserim . Selin.... Hanım , işiniz varmı ? Müsaitseniz eğer bu akşam .... selin: Kusura bakmayın , İşim var . Mesutta beni almaya gelmişdi, Çıkalımmı ?mesut önce seline, sonra hüsnüye bakar. Hüsnü göz kırpar mesut'a.mesut: olur, Hadi . Kusura bakmayacaksınız artık sizde Mehmet Hocam !mehmet: yok ne kusuru sonra bi gün görüşürüz nasılsa değilmi?selin:Vakit olursa tabi . Müsadenizle . Görüşürüz ağbi . selmes odadan çıkar . Selin haala mesut'a hem kızgın, hemde kırgındır, Ama daha fazla mehmet konusunuda uzatmamakda kararlıdır . Arabaya kadar sessizce gelirler . mesut: İyimisin sen ?selin: Hayır , Değilim ... mesut: surat asacaksan mehmetle kal.....selin: Yeter !Mehmet konusunu gereksiz yere uzatıyorsun ! Ben kapatmaya çalıştıkça üstelik . mesut: Selin bak ... selin: mesut konuşalım ama şimdi değil . Eve bırak beni hadi.mesut: selin neoluyor ?selin: yorgunum mesut, Yorgun .mesut: Tamam . Tamam hadi. Selin'in evin önüne gelirler, Selin birşey söylemeden arabadan iner, Mesutta peşinden gider, kapının önüne gelirler , Selin mesut'a bakar .selin: neoldu?mesut: Konuşalım , Böyle ne sen uyku uyuyabilirsin nede ben .selin kapıyı açıp geçer , mesutta peşinden . selin: Günlerce düşündüklerinin birini bile bana söylemeden uyudun ama ! Çokmu zordu ne Düşündüğünü insan gibi gelipde anlatmak ?mesut: Neyden söz ediyorsun sen ?selin: Benim Senden vazgeçebileceğimi , Bir başkası ile olabileceğimi nasıl düşünebildin ? mesut: Hüsnümü ! selin: Ha hüsnü ağbi anlatmasa konuşmayacakdın yani ?mesut selin'i kolundan tutup çeker.mesut: Öyle Değil . Ben, Ne diyecekdim . Gitme , Beni bırakmamı ? Biz çok şey yaşadık seninle ... En sonda canımızı kaybettik ... Korktum Selin Yalan yok , Çok korktum . Kapılmandan , Benden vazgeçmenden ... Ama sonra geçen gün , Sen bana öyle Seviyorum diyince ... Gitti işde . Benim için kapandı konu ... Kızma Daha fazla . Selin : Çok kızgınım sana , Çok. Aklım almıyor nasıl düşünebilirsin ya, Biz Seninle herşeyi Beraber yaşadık, Neolursa olsun yolun sonu hep birbirimize çıkmadımı ? mesut selin'i çekip göğsüne bastırır . mesut: Özür Dilerim . Selin: Ben Çok Seviyorum Seni, Senden bir başkasını Asla düşünmedim, Düşünemem . Hem bir başkasını çekemem ben , Bana sen lazımsın .Mesut'u Öper , Kollarını boynuna sarıp başını göğsüne bırakır . Mesut selin'in saçlarını okşar. Kokusunu içine çeker. Mesut: Günlerdir uykusuzum ... Sende öyle . Uyuyalımmı ? Beraber ..selin: Hemde beraber diyorsun ?mesut: Olamazmı ?selin: Eh olsun baari. Hadi gel . mesut selinin evde olan pijamalarını giyer odaya geçer selinde giyinip uzanır yatağa mesut Selin'in bedenini kendine çekip kollarının arasına alır mesut: İyi geceler .selin:iyi geceler .