În data de 15 septembrie anul 2015 tânărul Adam ajunge la porțile liceului în care va parcurge următorii 4 ani de învățământ. Tânăr și timid, Adam, intră pe porțile instituției de învățământ. Tensionat că nu știe peste ce va da în această zi mare. Dar totuși această zi nu-l sperie la fel de mult ca frica de a-și găsi marea iubire adolescentină.
Eve pe de altă parte este o tânără nerăbdătoare de a începe această nouă etapă a vieții ei. La 15 ani ai săi, Carmen, este plină de extaz când vine vorba de găsirea marii iubiri din ciclul liceal. Cei doi ajung să intre în aceeași zi, pe aceleași porți, în aceeași instituție.
Ajunși în clădire fiecare dintre ei se așează comozi în clasele de curs, cunoscându-și colegii ce îi vor avea pe parcursul a 4 ani de școală. Adam și Eve fac cunoștință prin intermediul unor prieteni comuni, prieteni cu care aceștia s-au întâlnit pe holul lung plin de săli de curs al liceului. La început cei doi nu și-au dat prea mare atenție, de fapt...chiar se displăceau puțin unul pe altul.
La finalul acestei prime zi de liceu fiecare ajunge la propria locuință cu vești pentru părinți în legătură cu experiența trăită. Adam le povestește părinților săi despre cât de frumos este liceul și câte ceva despre noii colegi. Tatăl său, mai șmecheraș de fel, îl întreabă: "Și...ceva fete drăguțe...ai întâlnit?". Tânărul a rămas mut pentru un moment în care, imaginea cu frumoasa Carmen îi apăruse din senin în minte. Adam răspunde: "Da..."/ "Și nu ne spui cum se numește domnișoara?" / "O cheamă Carmen..."/ "Ce nume frumos!".
Rămas cu acea imagine în minte, Adam merge în camera lui, își schimbă ținuta și se așează în pat, moment în care adoarme.
Eve ajunsă acasă, își salută părinți fericită "Bună!"/ "Bună, iubirea noastră!", "ce faci, cum a fost la școală?"/ "Păi...a fost plăcut". Și se retrage în camera ei viu colorată,unde se așează la birou și începe să lucreze la un desen ce îi cam dă bătăi de cap. Lucrează câteva ore și se pune în pat și adoarme obosită.
CITEȘTI
"Din nou la tine"
RomanceCând ești tânăr/ă și dragostea are o mulțime de fluturi nerăbdători să-și facă apariția și ești predispus/ă la sentimente puternice pentru care ești mai mult sau mai puțin pregătit/ă. Oare ești pregătit/ă pentru această parte? Sau o să te lași dus...