Bylo to před 3 týdny..Odstěhovala jsem se z města kde jsem bydlela celý život,tedy do mých 14 let.Hrozně moc se mi stýská po Eve byla to má nejlepší kamarádka.Každý den brečím a zdá se mi o ní..Asi jen 2x se mi zdálo že jsem zpět a všechno je jako dřív ale jinak se mi zdá jen o divných věcech.Zdá se mi že umírám a ona přiběhne a řekne poslední ahoj..Je to divné a dost se bojím usnout..Třeba včera,zdálo se mi že Eve přišla za mnou a uškrtila mne.Nikomu jsem to neřekla,všichni by mě měly za blázna.Ale Eve to řeknu,volám jí.Ale nebere to,říkám si dobře,tak třeba zrovna nemá čas nebo má vypnutý mobil..Zavolám jí kolem 15.30 to je čas kdy vždy přidává fotku na instagram..nemůžu se dočkat až uslyším její hlas.Ale jelikož mám ještě čas tak si půjdu lehnout..ZAVŘU OČI,USÍNÁM.
Zdá se mi-volám Eve ta to zvedne a křičí POMOC,POMOC.
Rychle se vzbudím a se slzami v očích volám Eve,ta to zvedne a s tím nejrychlejším tepem poslouchám.Ale nikdo nic neříká.Jen uslyším šeptání-on tu je,bojím se,chce mi ublížit a vypnul se mobil..ÚPLNĚ ale měla jsem 75 procent,nechápu..
Utíkám za mamkou a křičím že musíme jet za Eve že se něco děje ale ona mě objala a řekla-je mi to moc líto..
Já ale nechápavě-co ti je líto?musíme rychle jet za..nedořekla jsem to a mamka řekla-Eve před 3 hodinami zemřela,uškrtili ji.
Já si sednu,brečím a nechápu.Mluvila jsem s ní ani ne 5 minut zpět tak jak je možné že nežije?
Je večeře-zvoní mi mobil,Eve číslo..
Zvednu to a slyším Eve-potřebuji pomoct,jsem na farmě u Korby,svázaná a od krve pomoc..položila to..Přiběhnu do kuchyně a křičím-jedeme na farmu.Mamka řekne-jela bych lásko,ale pochop je to asi 90 km daleko..A já křičím a brečím že se jinak zabiju..Mamka tedy poleví a jedeme..CO NEJRYCHLEJI TO JDE.Jedu já,mamka,bratr a otec.
Dojeli jsme tam a já slyším Eve jak křičí o pomoc..Všichni běžíme k farmě,táta se postará o toho hajzla co tohle udělal Eve..Já a mamka odvazujeme Eve a bratr dává pryč nože..
Zavolali jsme policii a vše se vyřešilo.A ptám se Eve-a jak jsi mi vlastně volala?
Ale Eve říká že mobil má doma,nevolala mi
Ale kdyby mi ten NĚKDO nezavolal,nepřijeli bysme,Eve by zemřela..Když sundali masku tomu hajzlovi,byl to Hans..Dřív jsem s ním chodila ale žárlil na Eve protože jsem byla víc s ní.
Přestěhovali jsme se zpět a já s Eve jsme kamarádky,ty nejlepší..A nikdy se už nerozdělíme.
YOU ARE READING
Návrat
Mystery / ThrillerBylo to před 3 týdny..Odstěhovala jsem se z města kde jsem bydlela celý život,tedy do mých 14 let.Hrozně moc se mi stýská po Eve byla to má nejlepší kamarádka.Každý den brečím a zdá se mi o ní..Asi jen 2x se mi zdálo že jsem zpět a všechno je jako d...