Mungkin update kali agak lari dari topic tapi apa aku kesah. Book aku kan?Ini cerita yang berlaku hari ini. Aku hari ini pergi sekolah badmood nak mampus. Dah lah tiba tiba dapat kerja khusus untuk seni. Stress aku jadinya.
Tapi aku stress tak macam nak marah. Muka aku sedih nak mampus. Tapi thanks lah kat dua junior ni diaorang happykan aku terutama mamat satu.
Aku duduk seorang tunggu member tandas. Nampak dia datang. Aku pandanglah kan dengan muka sedih or tak berapa nak happy. Dan dan je dia boleh cakap.
“Kau nak aku happy kan kau ke??”
Aku pon be like : Heck!! Masalah mamat ni. Tiba tiba je..
Tapi disebab aku malas nak ambil tahu sangat. Aku pon layan je laa gila dia ni. Mood aku naik sikit.
Dan dan je dua member aku ni sampai. Yang satu itu kiranya bila jumpa mamat ni mamang suka gaduh gaduh sayang aku panggil.
Siap main sebut girlfriend.“Elaaa lu.. Dah lah date kat taman apa barang.”member aku nih cakap.
Mamat tu sabar je. Dan dan datang je pulak satu lagi junior yang rapat dangan kitaorang.
Ada satu member aku ni. Tahap pendiam dia yaa robi.. Aku pon tak tahu nak cakap apa dah.
Junior aku yang baru datang tu panggil laa dia.. Kena palau siot.. Kesian aku tengok.
Yang paling lawanya dia boleh ckap. “In**** dia palau aku.”Muka dah macam kick puppy aku tengok.
Memamg terburailah gelak aku. Serius aku cakap. Dari aku badmood sampai aku boleh happy. Diaorang memang cool lah.
So quotes for today is :
Always smile no matter what happens even you are in trouble.
Kenapa? Sebab dia hati yang happylah masalah korang hilang satu persatu..
~•The End of today•~
YOU ARE READING
Fakta HATERS Aku✔️
Random[Complete] Dikhaskan Untuk Haters Yang paling aku sayang.. Eh Eh Salah. Aku Dan Kawan Aku Sayang.. Eh Salah Lagilah. Yang Paling Kitaorang Menyampah. a/n : terdiri dari luahan hati author pasal haters. 12/01/2020