•| Rozdział 2 |•

20 1 0
                                    

Jak widzicie skończyło się na różnych rzeczach. Pora abyście mieli jeszcze jeden rozdział :D!

Per. Cesarstwo Polskie

Po tym ciężkim dniu poszłam do Węgry
Zapukałam i słyszę jakąś muzyke na maxa.

Zauważyłam, że Węgry, Rosja i Polska grali w just dance, więc zrobiłam z buta wjeżdżam :D

CP: Elo benc rasiści, jak tam u was murzyni?

P: Witaj księżniczko pierogów :D

W: A już miałem prawie pięć gwiazdek, ty niszczycielko :C

R: Ja za to nie przerywałem tanczyć i was przebiłem! HA

CP: Co tanczyliście tak wgl?

W: Nic, niszczycielko, foch :C

R: Ojeju Węgry ogar raku XDD

W: No ale prawie :C...

Patrzyłam na Polskę, siedział i pisał na wattpadzie, o historii swojej wygranej ;D.

Nagle z pokoju wychodzi... Indonezja? Gapi sie na mnie jak na bardzo ładnego raka.

I: O ja ale laska.....

CP: Wow ale brzydal.

I: Ale teksty, mała ;)

CP: Wcale  nic nie mówiłam, lol.

P: I ship it! CesarstwoPolskiexIndonezja
(Polecam ship)

CP: O TY WON Z TEGO DOMU

I: Może chcesz się zapoznać? UwU

CP: Nie chce, i nie będę chciała.

I: No ale może...... UwU

CP: Nie to nie, cepie.

Byłam zdziwiona, że chciał mnie poznać, bo przecież Indonezja mnie nie lubił, zwykle to on mnie wyzywał itd, a teraz? Bezsensownie się mnie pyta, czy chce go poznać, to robi się trochę dziwne....

I: Może dasz mi twój numer, jakby co, chce sie zaprzyjaźnić :).

CP: Po tym co mi zrobiłeś? Chyba oszalałeś, cepie.

Siedziałam u Węgra dużo czasu, dobrze, że Indonezja nie zjawił sie, kiedy poszedł do pokoju.

[] TimeSkip []

Siedziałam na telefonie i przeglądałam instagrama, patrzyłam na live jakiejś dziuni, żeby się z niej pośmiać. Napisał do mnie jakiś nie znany numer, ok może pomyłka, wysyłam wiadomość, czy się nie pomylił/a.

Otrzymałam wiadomość, okazało się, że to Indonezja, przeszłam raka mózgu po zobaczeniu wiadomości.

Pisał, że zdobył numer od Węgra zadzwoniłam do Węgra, żeby się upewnić, czy podał mu mój numer.

Okazało się, że nawet nie wiedział, że Indonezja ma mój numer, ok, zablokowałam numer i poszłam przeglądać dalej instagrama.

Dziękuję za przeczytanie tego rozdziału, niedlugo się pojawi trzeci rozdział.

Takie Życie [] CRINGE []Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz