Yıllar çok çabuk geçti. Zaman ne çabuk geçerdi biz farkında olmadan. Hayatımızı boş yere heba ederken o çok değerli vakitler; saniyeler, dakiklar ve saatler, parmaklarımızın arasından akardı boşluğa ve biz farkına bile varmazdık.
Başka bir yerde başka bir hâyat kurdum. Çok uzaklarda. Bambaşka bir şehirde. Açıktan liseyi bitirdim ve açık öğretimden işletme okuyup küçük bir tekstil şirketine girdim. Kendimi hem geliştirdim, yılmadım. Hiç yılmadım. Ama hep eksik hissettim.
Taehyung'un yokluğunu hep hissettim. Beni hayatımda hiç kimse sevmemişti onun gibi. Sevemezdi, bir aralar takıldığım banka müdürü saygılı bir adamdı fakat o bile beni Taehyung gibi sevemedi. Çünkü Taehyung, gençliğinin en temiz ve saf duygularını benimle paylaşmıştı.
Sanata düşkünlüğüm oluşmuştu okuduktan sonra. Müziğe ve tablolara âşık oluyordum. Anonim birisinin merkezdeki sanat galerisinde Bacon'un tablolarını sergilediğini duyar duymaz oraya gittim.
Dev salonda ilerleyerek tabloları inceliyordum. Birden birisi omzuma dokundu ve kalın bir erkek sesi arkamdan yükseldi. "Bayan Kim."
O, çok büyümüştü. Bu nasıl mümkün olabilirdi? Nasıl tekrardan karşılaşabilirdik? "Küçük TaeTae?"
Gözlerim dolmaya başladığı zaman elini yanağıma koydu. Üzerinden yıllar geçmişti ama hisler çok tazeydi.
Sustuk. Kalplerimiz yıllarca beraber çarpmıştı fakat ikimizde o zaman içerisinde farklı bedenlerin yanında bulunmuştuk. Bundan sonra söylenecek bir cümle ya da kelime yoktu.
Yaklaştı ve bana sarıldı. "Hâla seviyorum seni, eğer sen de istersen..."
"Taehyung, sen benden küçüksün..."
"Jisoo-ya, artık küçük bir çocuk değilim görmüyor musun koca adam oldum! Kendi kararlarımı verecek yaşa geldim artık. Ve sen benim verdiğim en büyük kararsın. Baksana onca yıl geçmiş ama hislerimiz aynı, bambaşka bir şehirde bambaşka şekillerde tekrardan karşılaşmamız sence bir tesadüf mü? Bu yazgı Jisoo, biz birbirimizin kaderiyiz, lütfen reddetme beni. Sen yanımdaymen hiçbir şey umrumda değil ki."
Yaklaşıp beni öptü. Elimi omzuna koydum ve ona karşılık verdim. "Evet Taehyung, biz birbirimizin yazgısıyız."
[İlk yazdığımda angst bitmişti fakat okuyuculardan çok tepki gelince değiştirip böyle bir şey yaptım. Umarım güzel olmuştur. Başka vsoo hikayelerinde görüşmek üzere🙌]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one kiss || vsoo ✓
Fanfictiontaehyung, istisnasız her gece açık camdan süzülür ve jisoo'nun dudaklarına minik bir öpücük bırakırdı. o camı jisoo'nun her gece bilerek açık bıraktığından habersizdi. [190120-050220] #¹'kimjisoo →yaş farkı içerir. rahatsız oluyorsan okuyup tadımızı...