Salutare ,m-am gandit sa impartasesc una dintre cele mai oribile lucruri traite de mine,VA ROG FETELOR DACA INCERCATI SA SLABITI,NU VA INFOMETATI,MAI BINE VA DUCEȚI LA UN NUTRITIONIST PENTRU O DIETA,SI NU UITATI DACA O FACETI,VOR AVEA URMARI PE VIITOR!
Era ora 07.30,mama m-a trezit cat sa merg la scoala,si stiam,ca acea zi,este ziua mea,voi slabi,voi arata mai bine,nu imi mai pasa de absolut nimic,stiam doar ca am 56 de kg si voiam sa ajung la 49 cat de repede mai puteam,eram clasa a 8 a,imediat venea sfarsitul anului si petrecerea de la final,nu puteam pur si simplu sa vin intr o rochie iar suncile mele sa ocupe tot.
De dimineata am refuzat sa mananc si din "greseala" mi-am uitat mancarea acasa,am ajuns la scoala si totul era inca bine,pana la pauza mare,toti mancau,dar eu am ales sa ies afara si sa fumez o tigara.
Incepuse sa ma doara burta,si sa simt cum ma macina din interior,dar nu voiam sa cedez,apoi mi am amintit cateva tips-uri,imi trebuia doar un elastic de par cu care sa ma lovesc de fiecare data cand imi e foame si ma tenteaza sa mananc,voiam doar sa asociez senzatia de foame cu durere.
Mi-am desfacut parul si mi-am luat elasticul,mi l-am pus la incheietura si am tras,nu era nimic diferit,mie inca imi era foame.
Mi-am luat sticla cu apa,si am inlocuit-o cu apa rece,am baut-o pe toata,si imi era mai bine,abia asteptam sa ajung acasa,nu mai faceam fata stresului si imi era foarte somn.~după ore~
Am ajuns acasa si m-am trantit direct in pat,nu mai puteam dormii,parca totul era in capul meu,m-am dus la bucatarue sa fumez o tigara,apoi mama intra si ma intreaba daca imi e foame,i-am spus ca nu,ca am mancat destul la scoala,s-a uitat la mine cu o privire sumbra si tacuta in timp ce imi spunea ca eu am lasat mancarea acasa(in caz ca va intrebati,mama stie ca fumez de cand eram a 6 a,nu nu ma sustine,ea chiar si acum vrea sa ma las)
I-am spus ca am mancat laptele si cornul de la scoala,si m-a crezut,totul a fost bine,m-am intins in pat,m-am uitat la serial,dar apoi durerea de burta a revenit,si era insuportabila,am ales sa ma pun la somn de cat sa ma mai gandesc la mancare,si asta am si facutok dragi cititori acesta a fost primul capitol,maine mai apare unul,pana atunci,va rog aveti grija de voi.
475 de cuvinte