Bir Yürek Çarpıntısı

11 1 0
                                    

-peliiiin, uyan artık geç kalacaksın okula

-yaa anne ben alarm kuruyorum her sabah aynı saatte uyandırıyor beni neden uykumun içine ediyorsun her sabah acaba ya?

-seni düşünende kabahat zaten yat yat okula da ben giderim.

-tamam anne kalktım.

Yaşım 16 en güzel günleri geçirdiğimi düşünüyorum. Gözümü açtığım an şükürle doluyor içim. Çok şükür yeni bir  sabaha uyanabildim diyorum.
Annem Nurcan mı ? Onunla hiç anlaşamam çoğu zaman bir tartışma söz konusu aramızda çoğu zaman da arkadaşım gibi değişik biraz işte.
Neyse bugün de üzerimi giyip okula geldim en ön sıradaki yerime geçtim ders dinlemeyi ve okula gitmeyi çok severim hayattan biraz olsun zevk aldığım tek yer şuan burası.

En yakın arkadaşım da geldi yanıma oturdu.
-Günaydın kanka nasılsın?

-iyiyim çok şükür sabah annemle yine bağrış çağrış uyandım ama neyse. Dedim gülerken

-ben hiç iyi değilim yaa benimki ile tartıştık çok sinirlerimi bozuyor

-yaa hoca geldi. Sonra anlat merak ediyorum

Teneffüs zili çaldığı an telefonu çıkarıp sosyal medyada turladım yakışıklı bir çocuk istek atmış elinde sigarası yanıyor simsiyah giyinmiş siyah bir tşört siyah bir pantolon akşam vakti çekilmiş bir resim çok esrarengiz ve çekici göründü gözüme isteği onayladım.

Ardından gelen mesaja baktım ondandı.

Emre: Selam güzellik ;).

-aleyküm selam?

Emre: tanışmak istiyorum seninle bir mahsuru yoksa

-bir mahsuru yok tanışabiliriz.

Emre:nerelisin, kaç yaşındasın, nerde yaşıyorsun

- keşke tek tek sorsaydın 😂

Emre: tek tek cevapla ;)

-16 yaşındayım, vanlıyam şanlıyam neyse devam edeyim İstanbulda yaşıyorum sen?

Emre: 21 yaşındayım üniversitedeyim şuanda izmitte ama normalde bende İstanbuldayım ama senin gibi bir güzelliği daha önce nasıl görmedim 🙈

-ooo sen baya hızlısın emre bey yavaş yavaş yol almak daha iyi değil mi?

Emre: seninle aynı yolda ilerlemek için sabırsızlanıyorum ondandır acelem.





Not: arkadaşkar ilk bölüm olduğu için biraz kısa tutuyorum yakında devamını yazacağım.

Karşılıklı Karşılıksız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin