3

56 5 0
                                    

Am ajuns la petrecere si nici nu am intrat bine in cladire ca deja ma durea capul. Wiggle rasuna la maxim prin boxele care cred ca erau mai mari decat mine. Am intrat inauntru iar Nick si cu Emma erau in spatele meu. Langa bar se afla Jacson si dintr-o data cand s-a uitat la mine s-a facut negru de furie. S-a indreptat repede spre noi si m-a luat de mana si si-a strivit buzele de ale mele. Il placeam pe Jacson dar cred ca doar ca amic.

-Opreste-te acum!- am zis inca socata de ce s-a intamplat.

-El s-a oprit din sarut iar imediat pumnul lui Nick a facut cunostinta cu maxilarul sau. Toate privirile erau atintite spre noi. Ma simteam atat de nasol. Nu trebuia sa ma las pacalita sa vin la petrecere. Am inceput sa urc scarile in fuga urmand semnele care duceau spre baie. Nick ma tot striga dar chiar nu am vrut sa ma intorc. Pe holul care ducea catre baie am dat numai de cupluri care se sarutau. Imi era de-a dreptul sila. Am ajuns la baie si am incercat sa ma linistesc dandu-mi niste apa pe fata incercand sa nu stric machiajul. Cand am vrut sa ies am dat peste Nick. Ma privea asa ciudat. O combinatie de mila si ura.

-Hei, esti bine?-

-Nu te inteleg, de ce l-ai batut?-

-Stii ceva, las-o balta, esti de-a dreptu complicata. Si cu asta a plecat jos iar eu nu ma nai puteam opri din plans. Dupa alte zece minute cat am stat in fata oglinzii, am decis sa merg la parter. Acolo, ceilalti jucau adevar si provocare. Am luat un pahar plin cu Jake's si am decis sa joc si eu.

-Deci, ce alegi?-zice Emm

-Provocare.-

-Te provoc sa il saruti pe Nick.-

Cand am auzit asta pur si simplu parca aveam un nod urcat in gat.

Toata lumea susotea ca nu o sa fac provocarea dar am inspirat adanc si mi-am strivit buzele de ale lui. A fost si el surprins dar a raspuns la sarut.

~♡~

M-am trezit ametita cu o durere ingrozitoare de cap si sincer nici nu mai stiu cum am ajuns acasa. M-am ridicat din pat si avand in vedere ca ceasul era 6:40 aveam timp de un dus. Am umplut apa  cu spuma si m-am bagat in cada. Am stat asa cam vre-o 10 minute si m-am uscat pe par iar dupa m-am machiat. E bine ca macar nu aveam cearcane prea mari. M-am imbracat cu o rochita rosie si converse alaturati de niste jambiere in carouri. Am ajuns la scoala si mi-am scos cartile pentru mate si m-am dus in clasa. Era acolo si Nick care avea niste cearcane negre si mirosea a bautura.

'Hei iubita'

'Iubita sa ii zici lu ma-ta'

'Cineva s-a trezit bosumflata'

'Cum zici tu' si cu asta am plecat de langa el fix in ultima banca. Si asa nu aveam chef de ore. O blonda s-a asezat langa Nick si s-au sarutat. Stai ce???

Cum profesorul nu era in clasa am vrut sa plec la baie si deja nu imi mai puteam opri lacrimile. Cand am deschis usa am dat nas in nas cu profesorul. Omg

LostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum