2. bölüm (kıskanma)

537 16 6
                                    

Enes başağı görür ve yanına gider.

Enes : selamm
Başak : selamm
Enes : senin burda be işin var ?
Başak : ben youtuberım , asıl senin burda be işin var ?
Enes : bende youtuberımm , eee bacağın nasıl oldu ?
Başak : gördüğün gibi yürüyemiyorumm
Enes : tamam çok geçmiş olsun , bu arada sen bana geçen ne demiştin
Başak : ne demiştim
Enes : bidaha karşılaşırsak adımı öğrenirsin demiştim, bidaha karşılaştığımıza göre adını söyliyebilirsin
Başak : offff tamam, adım başak senin ne ?
Enes : benimde enes , Tanıştığıma memnun oldum.
Başak : ben pek memnun olamadım ,çünkü güzel bir tanışma olmadı.
Enes : haklısın .

Enesle başak konuşurken enesin yanına bir kız gelir ve dansa kaldırır , eneste kabul eder. Kızın adı melis 'dir.
Enesle melis dans ederken başak enesi biraz kıskanır. Sonra enesle melis tam yakınlaşçakken başakk ohaaa der. Sonra şarkı biter ve öpüşemezler. Başak ohhh der. Enes melise aşıktır. Başak bunu farkedince üzülür . Ve enese kızgın kızgın bakar eneste başağın yanına gider .

Enes : başak noldu neden öyle bakıyosun.
Başak : yok bişey enes
Enes : başak bişey olmuş söyle
Başak : eness yok  bişey
Enes : tamam  

▪︎ENESTEN ▪︎
Acaba başağa nolduki neden böyle davraniyor ben bunu öğrenmeden rahat edemem.

▪︎BAŞAKTAN▪︎
acaba enese anlamışmıdır onu kıskandığımı , inşallah anlamamıştır. Biraz sert mi davrandim acaba ,bi özür dilesem iyi olcak.

Başak enesin yanına giderken yanına melis gelir. Başakta masaya geri döner .

Enes : melis hadi dışarı çıkalım biraz hava almış oluruz.
Melis : tamam

Enes ve melis dışarı çıkar . 5 dk sonra başakta enesin yanına zar zor gider. Ve enesle melisi öpüşürken görür . Şok olur ve masaya geri döner.

Başak :kızlar hadi burdan gidiyoruz.
Meryem : kızım noldu
Başak : kızlar şurdan bi gidelim ben  size anlatıcam .
Şeyda :  tamam kanka.

Başak, şeyda, meryem dışarı çıkar . Enes başağı görür.

Enes : başak nereye
Başak : sanane be sen işine bak
Enes : başak bana niye böyle davranıyosun.
Başak : ben sana nasıl davranıyormuşum ya .
Enes : soğuk davranıyosun ve hep bağarıyosun.
Başak : biz neyiz ki enes ya he biz neyiz, hiç bisey. benim sana böyle davranmam normal değil mi .
Enes : değil başak değil tamam hiç bişey olmayabiliriz ama birbirimize saygı duymalıyız.
Başak : tamam enes tamam ben eve gidiyorum.

Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenmişsinizdir . Bu bölüm biraz kısa oldu .Hafta içleri yeni bölüm bazen gelicek . ❤❤

KALBİMİN İÇİNDEKİ SEN   (ENBA) ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin