Bölüm 1 (M)

1.2K 76 183
                                    

yazar: at1stsoo

"Dinleyin ezikler!" Jongdae bir kağıt yaprağını elinde sallerken salına salına odaya girdi.

Bütün stajyer avukatlar ne yapıyorlarsa bırakıp Jongdae'ye bakmak için sandalyelerinde döndüler. Duyulan tek ses endüstriyel klimanın sesi olana dek Çukur'a, stajyerler oldukça hevesli bir şekilde ismini böyle koymuşlardı, bir sessizlik çöktü. Çukur, K&H Hukuk Bürosu'nun en alt katındaydı. Dört ayrı bölümün kübikleri, geniş odanın dört ayrı köşesine yerleştirilecek şekilde dizayn edilmişti, odanın içerisinden iki koridor geçiyor ve ortada çaprazlanıyordu.

Jongdae, şimdiki çukur patronu, koridorların kesiştiği yerde durdu ve tüm gözlerin ona dönmesini sabırla bekledi. Kyungsoo dişlerinin arasındaki kalemle kafasını kaldırıp tüm dikkatini vermeden önce mahkeme celbinin son cümlesini bilgisayarına yazdı.

"Önümüzdeki hafta için leşçi atamaları yayınlandı ve takım kadroları belirlendi. Tuvalet Kağıtları bölümü ve Gerizekalılar bölümü, benimlesiniz. Kaltaklar bölümü ve Saksocular bölümü, siz Baekhyun'lasınız."

G(erizekalılar) bölümünün bir üyesi olarak Kyungsoo rahatlamayla sessiz bir iç geçirdi. Jongdae Biraz Fazla™️ olabilirdi ancak şüphesiz kötünün iyisiydi. Baekhyun ve Jongdae hukuk bürosunda çalışan ve her ikisi de güce aşık, ortaklarına ulaşmak için hemen hemen her şeyi (hatta dedikodulara inanıyorsanız, herkesi) feda edebilecek iş arkadaşlarıydı. Her ay sırayla stajyerlerinin başında durur; her hafta, onları iş-başı-eğitimi ve sidik yarışının tuhaf birleşiminden oluşan gülünç yarışlarla karşı karşıya getirirlerdi. (Genelde %90 sidik yarışı ve sadece %10 gerçek ve meşru yetenek gelişiminden oluşurlardı.) Fakat avukatların zalim dünyasında, ya oyunu patronun kurallarına göre oynardınız, ya da diğerleri tarafından çiğnenmeye hazırlanırdınız.

"Yani bu gece planınız varsa iptal edin." diye emretti Jongdae, bir parmağıyla T ve G departmanlarını işaret ederek. "Paydos verdikten sonra benim evimde oyun kuracağız. Saat 10'da."

Bir ay önceye nazaran geçirilen içlerin sayısı artık daha azdı. IQ ölçeğinin üstlerinde olanlar neredeyse aynı anda iş dışında bir hayat yaşamaya çalışmayı bırakmışlardı. Ayarlaması oldukça zor, kalması ise oldukça meşakkatli olan bir yaz stajıydı. İşte iki gün geçirdikten sonra Kyungsoo arkadaş grubuna bir not bırakmıştı: "aksi bildirilene kadar beni yalnızca pikselli biçimde görmeye hazır olun." Üniversite arkadaşları onu haftalık alem gecelerinde Skype'tan arıyor, böylelikle gecenin ilerleyen saatlerinde içtihat hukukuyla uğraştığı masadan onlara el sallayabiliyordu.

Jongdae kendi bölümlerindeki bütün stajyerlerin toplantı saatine uyacaklarını ima ederek kafalarını salladığına emin olunca, havaya iğrenç bir yumruk salladı, Kahvaltı Klübü tarzındaydı, ve ofisten çıktı. "Hadi onları parçalayalım!"

Chanyeol, Kyungsoo'nun bölümündeki stajyerlerden biri, tekerlekli sandalyesini yerde kaydırdı ve masasının önünde durdu. "Hey, Soo - sence bu seferki ne olacak?"

"Bilmem. Umrumda değil." Chanyeol'un etrafında ileri geri hareket etmesini görmezden gelmek için elinden geleni yaptı. Zayıf mahkeme celbini onaylatmak için bugün görevde olan hakimler listesinden birini seçmeye çalışıyordu.

"Çömezlere istihbarat davası verecek hâlleri yok, bence eski bir dosya vereceklerdir." dedi iş arkadaşı, sandalyesine yaslandı ve tavana gözlerini dikti.

"Çok enteresan. Olası bir sorunda sence Hakim Green mi daha ılımlıdır, yoksa Hakim Fillmore mu?" diye sordu Kyungsoo.

"Kesinlikle Fillmore." Yumuşak, kendine güvenen ses kesinlikle Chanyeol'e ait değildi. Kyungsoo kafasını kaldırdı ve onun küp şeklindeki yerinde dikildiğini gördü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lawyer Up (My Ass)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin