fear part four

170 19 2
                                    

01

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


01.28

Mingyu, Vernon, S.Coups, (adın)

♧Olanlardan sonra çığlık çığlığa kendini Mingyu'nun arkasına attın-o kapıya en uzak kişiydi-

♧"Ben artık açıklayacak bir şey bulamıyorum. Onunla konuşmaya çalışmak saçma olur mu?"

♧Mingyu gecenin bilmem kaçıncı alaycı gülüşü atıp cevapladı S.Coups'u.

♧"Bir hayaletle konuşmak kesinlikle mantıklı hyung."

♧"Hadi ya, senin fikrin ne? Dalga geçmeye devam edip kıçımızı kaptırtmak mı? Eğer öyleyse cehennemde görüşürüz Mingyu, ne yaparsan yap." diyerek arkasından çıkıp kapıya ilerledin. Fakat fenerini saatler önce Mingyu'yu verdiğin aklına geldiğinde karanlığa girmeden tekrar banyodaydın.

♧"Fener istiyorum."

♧"Bodrum katta vardı- BİZ BODRUM KATA NİYE HİÇ BAKMADIK Kİ"

♧"Belki Wonwoo da oradadır."

♧Üçünüp kapıdan çıkarken Mingyu mırıldandı.

♧"Cüceyle altın vuruş yapıyorlardır."

01.59

Mingyu, Vernon, S.Coups, (adın)

♧Bodrum kapısıyla bakıştığınız iki dakika otuz saniye sonrası Vernon S.Coups'un elinden fenerini aldı. Bodrumun beyaz ahşap kapısını açıp içeri girdi.

♧"Wonwoo?" Deyişiyle hepiniz ramazanda pide sırası gibi birbirinizi itip içeri girdiniz.

♧Gördüğünüz şey tam olarak şuydu.

♧S.Coups'un eskiden beslediği papağanının kafesinin içinde Wonwoo ağzı bağlı onlara bakıyordu. Gözlerinden akan yaşlar tuttuğunuz fenerin ışığıyla parlıyordu.

♧Mingyu elindeki feneri Wonwoo'nun etrafında gezdirirken tam üstündeki yazıda durdurdu elini.

Benim gibi kafes içinde büyüseydin 190 olur muydun?

♧Mingyu yazıya yaklaşırken sen Wonwoo'nun içinde olduğu kafesin kapağını açtın. Fakat kapısı Wonwoo'nun çıkabileceği kadar büyük değildi.

♧İçeride sıkışmış olan Wonwoo'nun ayaklarının olduğu kısımdan kafesi ve altını ayırdın.

♧Kafesi bir kenara atıp Wonwoo'nun ağzındaki bantı çıkarttın. Bu sırada diğerleri yanınızda sizi izliyordu.

♧"Neler olduğunu anlatmalısın." diyerek söze girdiğinde Wonwoo olduğu yerden kalkıp gerindi. Hâlâ korkuyordu, titreyen bedeni bunun yorumcusuydu.

♧"Size bunu ben bulaştırdım" dedi arkasındaki duvara yaslanıp yere çökerken.

♧Hepiniz onunla konuşabilmek için eğildiğiniz sırada bodrumun kapısı çarpmıştı. İrkilip arkaya dönseniz de Wonwoo konuştuğunda tekrar Wonwoo'ya gelmişti gözleriniz.

fear | SEVENTEEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin