BAŞLANGIÇ

705 13 3
                                    

Carl Sabah Uyandı. Gözünü Açtığında 08:00 Kurulu Alarmını Duydu Ve Kalkıp Kapattı. Bugün Okulda Şenlik Olduğu Aklına Geldi, En İyi Şenlik Kıyafetlerini Giyip Çantasıyla Kapının Önüne Geldi Gitmeden Önce;  -Anne Ben Çıkıyorum!
-Güle Güle Oğlum Kendine Dikkat Et" İle Evden Ayrıldı. Karşılarındaki Tahtadan Evi Merak Edip Dursada Korkusundan Girmezdi. Aynı Şekilde Bu Sabahta Evin Önünden Geçerken Evin Bahçesine Çantasından Su Şişesini Düşürdü. Kendi Kendine Düşünüyordu "Nasıl Alabilirim? İçerde Kim Var?" Diye Sürekli Geveliyordu. Tam Bahçeye Adımını Attığı Anda Charli Onu Arkadan İtti. Carl Çok Korkmuştu Fakat Arkasını Dönünce Bu Sınıfın Havalı Kızı Olan Charliydi. Sürekli Herkesle Dalga Geçer, Azarlardı. -Hey Ezik Yerde Ne Arıyorsun? Carl Çok Utanmıştı. Çantasını Yerden Aldığı Anda Jet Hızıyla Okulun Yolunu Tuttu. Bay Jefferson (Matematik Öğretmeni) Arabayla Geçerken Yerdeki Çamurlu Su Birikintisini Carl'ın Üzerine Attı. -Özür Dilerim Carl Acelem Var! Demeye Kalmadan Bir Tüy Gibi Kayboldu. Carl Artık Kendini Daha Kötü Hissediyordu. Okul Yolunda Herkes Ona Gülüyor Ve Dalga Geçiyordu. En İyi Arkadaşı Weadly De Hemen Arkasındaydı. Weadly Carl'ın Yanına Koştu. -Hey Dostum Cadılar Bayramına 1 Gün Kaldı! Carl'ın Üzüntüsü Bir Anda Yok Oldu. Çünkü Geceye Kadar Kostümlerle Şeker Yemenin Ne Kadar Zevkli Olduğunu Hâyâl Etti.  Weadly -Ne Kostümü Giyeceksin? Ben Şekerden Zombi Kostümünü Giyeceğim! Carl -Weadly Henüz Bilmiyorum Fakat Aklımda Vampir Kostümü Var. Weadly - Evet Olabilir. İle Diyalog Sonlandı. Carl Cadılar Bayramının Zevkini Düşünürken Bir Yandan Evlerinin Karşısındaki Tahta Evin Ne Olduğunu Anlamaya Çalışıyordu. Okula Ulaşmışlardı Okula Girdiklerinde Herkesin Ağızında " Sen Şu Tahta Evi Biliyomusun O Ev Canavarmış!" Bu Söylentiler Carl'ı İyice Korkuttu. Weadly Tüm Gücünü Toplayarak Herşeyi Anlattı. - Yarın O Eve Gitmeliyiz Weadly!  - Carl Ben Canımı Sokakta Bulmadım Ben Gelmem!   -Bu Kadar Korkak Olduğunu Bilmiyordum.  -Korkak Değilim Ve Gelicem Görüceksin! Konuşma Bittiğinde Herkes Sınıfındaydı. Weadly Ve Carl Bütün Derslerde Düşünüp Plan Yaptılar. O Gün Bitiminde Weadly Ve Carl Hoşçakala Diyip Evlerine Gittiler. Eve Gidince İkiside Heyecan Korku İle Adranalin Patlaması Yaşıyorlardı. Saat Sabahın 11'i Oldu İkiside Kalkıp Bodrum Kattaki Kutuların Yanına Gittiler ( Not: Weadly İle Carl'ın Evleri Yan Yana Bodrum Katları Birleşik Ve Aileleri Arkadaş.) Hemen Tüm Kutuları Karıştırdılar Ve "Cadılar Bayramı Eşyaları" Kutusunu Buldular. İçinde Gereğinden Fazla Süs Ve Kostüm Bulunuyordu. Weadly -Bütün Mahallenin Cadılar Bayramı Eşyaları Burda Resmen!  Carl -Şunlara Geçen Sene Cadılara Bayramında 30 Dolar Bayıldığımı Hatırlıyorum. Weadly Bir Anda Bir Şey Farketti. Yapma Şekerlerin Hepsi Isırılmıştı. -Hey Carl 13 Yaşına Geldin Hâlâ Oyuncak Mı Kemiriyorsun?  - Weadly Saçmalama Bunları Ben Kemirmedim. Fakat Benim Bunları Yapabilicek Lanet Yaramaz Bir Kardeşimde Yok. -Carl Yoksa Yoksaaa!
-Burda Bir Canavar Var Weadly!!!  -Canını Seven Kaçsınnnnnnn!!
-Kaçınnn!
Ve Bodrum Katın Merdivenleri Kaçarken Sallanıyordu Bir Fare Çıktı Merdivenin Altından -Enayileri Gene Korkuttum Bütün Şekerleri Ben Yemiştim Hahahaha! Weadly Akıllılık Edip Kutuyu Almıştı Ve Evlerini Süsleyip Kostümlerini Giydiler. Saat 8:30 Olmuştu Artık Herşeyin Vakti Gelmişti.
EĞLENCE DAHA YENİ BAŞLIYOR!







GİZEMLİ YARATIKLAR 1: Cadılar BayramıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin