8- הפרח הכי יפה בחדר

1.3K 117 132
                                    

♕♕♕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♕♕♕

נ. מבט טהאיונג

״תוריד את זה, אתה נסיך למען השם!!״

״זאת בסך הכל בנדנה אימא, מה הבעיה עם זה?״ גילגלתי את עיניי.

״מגיעים אלינו אורחים מתוקי. במילא נתתי לך להשאיר את החרב על הגב שלך, אז בבקשה ממך תוריד את חתיכת הבד הזאת מהראש שלך ותשים את הכתר שלך.״ היא נאנחה והגישה לי את הכתר הזהוב שלי.

״את יודעת שאני לא אוהב להשים אותו.. אולי תוותרי לי רק הפעם? בבקשה?״ הצמדתי את ידיי והתחננתי אליה עם עיניי כלבלב גדולות.

אנחנו נמצאים עכשיו בחדר שלי. שנינו לבד בארמון, רק היא ואני. סוקג׳ין ואבא שלנו הלכו עם המשפחה של ארוסתו לערוך טעימות לקראת החתונה שלהם.

אימא שלי הזמינה חברה, מלכה מממלכה אחרת שאני לא זוכר עכשיו כי לא באמת הקשבתי כשהיא סיפרה לי, והיא מכריחה אותי להגיד לה שלום כשהיא מגיעה.

״אל תעשה את הפרצוף החמוד הזה..״ היא העבירה יד על פניה בייאוש ולאחר מכן הניחה את הכתר על השידה שליד המיטה שלי.

״אז אני יכול להישאר עם הבנדנה?״ הרמתי גבה וחייכתי.

״כן טהאיונג, אתה יכול להישאר עם הבנדנה שלך.״ היא גיחכה ופרעה את שיערי.

״תודה לך, גברתי המלכה האדיבה.״ חיבקתי אותה קרוב אליי.

״כן, כן.. אני בחיים לא אצליח להתנגד לך, ילד שלי.״ היא חיבקה אותי בחזרה. בגלל שאני גבוה ממנה, הראש שלה נח על החזה שלי.

״בגלל שהייתי נחמדה וויתרתי לך על הכתר, אתה תהיה נחמד ותבלה עם הבן שלה. הוא ילמד אותך איך לרקוד בנשפים, כדי שתדע מה לעשות בחתונה של סוקג׳ין.״ היא שברה את החיבוק ויצאה מהחדר שלי, לכיוון דלת הכניסה.

״רגע מה? אימא!!״ התבכיינתי בכעס והלכתי אחריה.

״את אמרת שאני בסך הכל אומר שלום, מראה איזה ילד יפה אני ואז אני משוחרר!!״ אמרתי בקול של ילד קטן ושילבתי את ידיי על החזה שלי בכעס.

״הו? אני לא זוכרת משהו כזה.״ היא משכה בכתפיה והמשיכה ללכת.

״את עבדת עליי, תכננת את זה מראש!! אימא!!!״ התבכיינתי והלכתי אחריה.

𝕡𝕣𝕚𝕟𝕔𝕖𝕤 𝕒𝕔𝕒𝕕𝕖𝕞𝕪Where stories live. Discover now