Ik zucht even hard. Blijkbaar ga ik nu naar Nederlands. Ik doe de deur open en ik loop naar de leraar toe en ik stelde me voor.
Er was nog 1 plek over, naast een meisje. "Welkom iedereen, ik ben meneer Schiets". Meneer Schiets wees naar de enige plek. Ik knikte en ik liep er naar toe. Ze lachte. Ik ging daarnaast zitten. Ik werd een beetje rood maar ik negeerde het. "Mevrouw, wilt u zich voorstellen?" Vroeg meneer Schiets. Ik knikte en ik stond op. "Ik ben Sasha Dekker en ik ben 15 jaar. Meneer Schiets knikte zovan: ga maar zitten. Dus ik ging zitten. Ineens gingen alle kinderen (tieners) klappen. Waar was dat voor nodig? Omdat ik "dapper" was ofzo? Nee ik piste bijna in me broek.* les afgelopen*
Ik loop de klas uit en ineens botst er een jongen tegen me. Ik laat wat spullen vallen en ik raap ze snel op. Ik keek naar hem en bleef staren. "S-s-sorry" zeg hij. "G-geen probleem hoor". Ik werd rood dus ik liep maar weg. Wauw, echt wauw hij was zo knap en lief dahm omg. Ik liep naar de kantine. Er stonden allemaal brieven over dat je kom meedoen met van die wedstrijden als: voetbal,basketbal,tennis. Zulke dingen. Opzich vind ik voetbal heel leuk en ik ben ook super goed geen eigen dunk, ik zit er al 9 jaar op. Ik liep maar veder.
Ik pakte me eten en toen kwam er een meisje naast me staan. "Hey, ben jij de nieuwe?". Ik knikte "Jep". "Oh wat leuk! Wat zijn je hobby's?". "Ehm, voetballen,computeren zulke dingen" ik gaf er een glimlach bij.". Ze was niet bepaald stoer maar meer tuttig. Ze gaf me der nummer. "Dankje".
Even in trans.. Dahm daar heb je hem weer. Er zat een ander jongen naast me dus ik pakte zijn jas en ik kneep hem helemaal fijn. Hij is te leuk te cute te knap voor mij. "Oh sorry.. Hier". Ik gaf hem weer terug. Dat moet ik niet meer doen. Hij lachte "Geen probleem". Ik schaam me vreselijk dood. Ik werd rood. "Echt geen probleem he" Zei hij. Hij deed me haar opzij en liep weg. Hij bespeelt me grappig & sexy.
JE LEEST
My Rules
Teen FictionEen meisje genaamd Sasha gaat naar een nieuwe school omdat ze werd gepest bij de vorige. Maar toch vond ze het erg fijn om naar een andere school te gaan voor nieuwe kansen. Met alle hoop, hoopt ze op vrienden. Makkelijk gezecht dan gedaan want ze h...