🖤Stream 🖤

70 6 1
                                    

„wooah woaaah wake up"
Zazněl můj budík v 7:30 , nechtěně sem vylezla z pokoje a namířila sem si to dolů na snídani. Začla sem dělat míchaná vajíčka pro mamku a Ryana do práce. Když jsem byla hotová vzala jsem si z ledničky bílí jogurt a snědla ho. Když jsem měla dojedeno sebrala sem se a šla se převléct do mých high waistů s řetězy. Vypojila sem telefon a vyměnila si kryt s GD na BVB. Poté jsem přešla k trikům a zvolila kombinaci co jsem měla na narozeniny. Na krk jsem si připla obrácený pentagram a řetízek se satanistickým křížem. Šla jsem do koupelny a zde sem provedla svůj každodenní rituál líčení a tupírování vlasů které sem hned na to zalakovala aby drželi. Hodila jsem přes sebe koženou bundu a na rameno přehodila batoh od BVB. Vzala jsem si iPhone své černé airpody a pustila si písničku Let Him Burn od Relentless.
Vzala jsem na sebe mé černé steely a vyšla do ranních ulic. Po cestě do školy na mě čuměli lidi jak na zjevení z pekel. A ani se jim nedivím. Když jsem byla před školou počkala sem na Tomase , to je můj na vlas stejný Emo kamarád. Když jsem ho viděla vyndala jsem si sluchátko a rozeběhla se za ním.

Tomas

Když jsem spatřil Lily nemohl jsem uvěřit svým očím že to je fakt Lily. Usmál jsem se a objal jí ,byla pro mě jako sestra. Před školou jsme strávili ještě 10 minut. Pak jsme se museli rozloučit první hodinu máme rozdělenou ještě že spolu potom celý den sedíme.

Lily

Tomas je dokonalej kluk.
Vydala sem se ke skříňce a vzala jsem si učebnice. A šla na francouzštinu. S Tomasem jsme se dohodli že si napíšem.

Lil: Shit ta francouzština mě jednou zabije 😴

Tom: Ale ale copak paní Biersacková se nudí jo 😂😏

Lil: Hele tiško nebo řeknu paní Simmsové tvé tajemství 😏😂

Tom : Hele ty potvoro to bys neudělala 😊 na to mě máš až moc ráda že 😂😏

Lil: Hmmm možná 😏 nejsem žádnej svatoušek ✝️ jakože ten kříž mě málem zabil 😖

Tom: och já zapomněl Satan je satan že ano 😏😈

Lil: Njn ,hej ta učitelka to je horor 😴 uspávací injekce a ani se mě nedotkla 😂

Tom: Mám novinu a určitě se bude líbit ale nevím kde ti to dát 😏 Narozky už si měla zlato 😂

Lil: Jaký zlato? Já sem paní Biersacková 😂 a ty pan Simms 😂

Tom: však vím ne 😂🖖 si strašná potvora víš to 😽

Lil: Jojo 😂🖖hele dneska u nás můžeš spát mamka jede na pracovní cesty a Ryan je její doprovod 😂🖤 uděláme pařbu 🤘

Tom: hmm není špatný nápad 😂🤘 aspoň ti dám ten dárek ,hele za minutu zvoní tak počkej na chodbě dám ti první část dárku.🖤

Lil: dobře tak pa pane Simmsi 😂🖤

Tom: *zobrazeno*

Když zazvonilo šla sem hned na chodbu a čekala na Toma. Který už se šibalským úsměvem koukal jestli tam stojím. Odložil si učebnice a přišel ke mě. „Zavři oči Biersacková" křikl po mě. Zavřela jsem oči a on mi na krk připnul náhrdelník s přívěskem "Andy Biersack" když jsem oči otevřela koukla jsem se na něj a začali mi slzet oči. Hned jsem Tomase objala a vlepila mu pusu na tvář. „Tohle je dokonalejší než když mi paní Crowlová dala 1 z matiky". Sáhla sem po tašce s mikinou a náramkem od Juliet Simms pro Tomase. A předala mu jeho dárek. „No doprdele Lily! Děláš si srandu??? To je dokonalý ! Jak si věděla že to chci?! Lily ty si prostě můj padlej anděl víš to?". Byl tak nadšený. Jenže jeho radost přerušili barbíny z druhého stupně. „Ale ale kohopak tu máme? Pana Emo Toma a tu chudou Satanovo děvku?". Vlepila mi Loraine facku. Tomas se jen lítostivě koukal a jakmile uviděl Bryana utekl. Došel ke mě i Bryan. Loraine mi zatahala za vlasy a kopla mě ke skříňce. Kde mě Bryan začal přiškrcovat. Začala sem ho kopat a kopla ho do rozkroku. Loraine sem podrazila nohy a utekla na záchody kde sem se zamkla. Začala sem brečet. Vytáhla sem krabičku se žiletkou. A žiletku rozbalila... přiložila sem si jí k zápěstí a škubla rukou.  A toto sem zopakovala asi 3x pak mi krev začala vytékat z malých jizviček. Najednou sem však uslyšela Tomasův hlas a vzlyky se zesílili. „Lily prosím odemkni potřebuju tě vidět". Odemkla se a on spatřil mé pořezané zápěstí a sklonil se ke mě. Pohladil mě po vlasech a pomohl mi dojít k umyvadlu a počkal než to přestane téct. Poté mi ruku obvázal . „Biersacková tohle už mi nedělej prosím" bylo poznat že se bál. Vyšli jsme spolu ven a Bryan za mnou ještě zařval „dámo takhle ses ke mě  zachovala naposled" já se jen uchechtla a vstyčila prostředníček na znamení nezájmu. Společně s Tomem jsme se vydali do třídy a zbytek pobytu ve škole jsme si náramně užili. Po škole jsme zašli k Tomasovi domů pro věci a připravovali se na bezva týden u nás doma. Když jsme k nám dorazily odhodili jsme věci na gauč a vydali se do kuchyně kde jsme začali dělat muffiny , nebo to spíš tak mělo vypadat.
„Tomasi to tam nedávej xdd prosím však to nebude dobrý!" Smáli jsme se na celý barák jelikož pan Simms si do muffinů uráčil dát i marmeládu než to začneme péct. Oba jsme se smáli a dali to do trouby kde jsme to nechali na 150°C péct . Mezitím jsme seděli na lince a streamovali na naší fanpage pro Juliet a BVB kde jsme měli přes 15 tisíc fanoušků za jeden týden. „Takže ahoj lidi xd tady jsme opět zase s Tomasem a dneska pečeme muffiny 😂" na displayi začali běhat komentáře typu :

@liljuliet shit ať to neshoří 😂🖖

@blackmemebrides ouuu slušelo by vám to 😂🖤jinak nespalte to

@saintsofbiersack 😂 kéž by tohle viděl někdo z @blackveilbrides 😂🖤

@biersacklovesimms hele nekouří se z toho ? 😂

@blackveilbrides se připojil/a ke streamu.

Teď mi vynechalo srdce pár úderů. „O můj satane Tomasi na streamu jsou BVB !" Zaječela sem na něj . On se div nerozbil o linku běžel podívat a objal mě. Zacítila sem spálené muffiny. „doprdele Tome ti muffiny " vytáhli jsme je z trouby naštěstí to byl jenom jeden z 28.

@blackveilbrides 😂😂😂😂 jejky omlouvám se lidi / Christian

@biersacklovesimms shit on je tu Christian 😱😍

@andyblack se přidal ke streamu

@andyblack 😂 uh asi menší infarkt což? Jinak máte dokonalou fanpage lidi 🤘🖤👏

@liljuliet oms 😵😰 this is hell yeah litteraly hell

@blackmemebrides shit tak to mě poser BVB a Andy jsou na vašem streamu 👏😂😱

@andyblack pro @liljuliet we dont have to talk we dont have to dance we dont have to smile we dont have to make friends 😂🖤

@liljuliet 😂😱asi jsem odpadla 😵

@andyblack požádal o účast v živém vysílání.

Když se Andy přidal na stream jako bych upadla do tranzu. „Ahoj Lily? Možná mě znáš jsem Andy Biersack a chci ti poděkovat co všechno děláš pro nás jako z vaší fanpage a díky že pomáháš dětem které mají zařízené nemocnice díky organizaci Buďte Andělem kterou řídím ti chci vyjádřit svůj velký dík a asi za všechny děti kterým si pomohla žít lépe". Když to dořekl myslela jsem že mi puklo srdce. Rozbrečela sem se nejen z toho že semnou mluví Andy ale i kvůli tomu že ty děti mají lepší život. „Já nevím jak to říct , ale moc ti děkuju Andy... díky už jen za to že si si všiml zrovna nás s Tomem a chceme moc poděkovat za všechno co pro ty děti děláš " vzlykla sem. A Tomas mě pohladil po zádech a jakoby nevědomky mrkl na Andyho. „Spíš já se divím a sem moc rád že lidi jako vy dva zrovna tak mladé , podporují děti". Ten hlas mi přišel povědomý a dokonce i obličej ... připomínal mi někoho z dětství. Jenže nevím koho přesně. „ Jinak děkuju že si přišel k nám na stream hned si mi po dnešku zlepšil náladu na 365 dní dopředu". Byla vidět moje bolest z dneška na mém obličeji. „Ja chci poděkovat spíš tobě a Tomovi že máme takové milé a ochotné fanoušky jako jste vy dva". Usmál se na kameru a odpojil se.

@blackveilbrides och tohle dojalo i mě 🖤😢 /Christian

@blackmemebrides 🖤🖤🖤 přeju vám to

@liljuliet oh shiiiit závidím vám guys 😵🖤

@biersacklovesimms 🖤♾️ jste vzor všech z #bvbarmy! 🖤🖤🤘

@andyblack 🤘🖤jen tak dál Lily a Tome , napíšeme si v directu později. Xoxo Andy Biersack ❤️

@blackveilbrides ❤️❤️🤘 bye lidi bylo to dokonalý /Christian/Jake/Jinxx/Lonny 🖤

*Živé vysílání skončilo*

Takže teď mě asi trefil šlak. „Tome ? Já asi blouzním že jo? Že Andy nebyl na našem streamu že se na mě neusmál že na mě nemluvil, že to byl výplod mé fantasie" sáhla sem si na čelo. „Ach Lily ne ,všechno bylo reálné a Andy se na tebe usmál" prohodil úplně v klidu jako by měl něco zalubem.

Takže jsem se rozhodla že tohle je pro tuhhle kapitolu vše 😂🖤
Se divím prolog o 200 slovech a další kapitoly přes 1k slov 😂🖤
Snad se bude líbit ♾️a jinak kdyby byli nějaké chyby dopředu se omlouvám já a čeština se nemáme moc v lásce 😂👏🖤

Xo xo vaše Kathrin 🖤🤘 #bvbarmy

Ukážu ti nebe [Black Veil Brides]Kde žijí příběhy. Začni objevovat