1

66 9 4
                                    

Ben sıramda oturmuş wattpat den kitap okurken Asena yine rahat durmuyordu.
Sürekli beni engelliyor ve şuan da dediği gibi saçma sapan şeyler söylüyordu.

(Asena:A)
(İnci:İ)

A:Kanka ben çok sıkıldım yaa,  ne yapsak

İ:Ne bilim bana bulaşma ,kitap okuyorum ben

A:Sanadaa..okuduğun kitaba daa..

İ:Ne var bee, Allah Allah..

A:İnşaallah biri gelirde kitabın sonunu söyler,sende parmağını eşek arısı sokmuşta parmağına işettirmek zorunda kalmış gibi boka dönersin..

İ:Yuh yaa zincirleme küfür tamlaması yaptın resmen , git başka birine bulaş ,sanki koca sınıfta bir biz varız..

A:Üf yaa üf üf üf mal

İ:Defol..

Bu şekilde Asena'yı başımdan kovmuştum ve onun küfür zincirlemesinden kurtulmuştum.

Sonra tekrar kitabıma döndüm.Kitaba o kadar dalmışım ki zilin çaldığını bile Asena'nın dillere destan!! sesi sayesinde anlamıştım.

Asena gelip yanımdaki yerine oturduğunda benimle hiç konuşmadı, normalde bana sataşır sonra da yapabildiği kadar bana vururdu ama şimdi pek bir durgundu.Ne olduğunu merak ettiğimden daha fazla dayanamadım ve sordum.

İ:Asena neyin var ??

Önce bana ters ters baktı sonra

A:Yok bir şey , sen git kitabınla seviş

İ:Asena ama bil-

Sözümü kesen hoca olmuştu , hocamız fazla edepliydi ve Asena'nın söylediği kelimeyi duymuş olmalı ki çok sinirli bir şekilde konuşuyordu.

(Hoca:H)

H:Asena hemen dışarı çıkıyorsun ve bahçedeki çöpleri topluyorsun!

A:Ama hocam ben nap-

H:Birde soruyor ..Ben daha fazla sinirlenmeden dışarıya çık ve o çöpleri topla çabuk Asena!!

Asena dışarıya çıktığında ben de hocadan tuvalet izni isteyip çıktım ve Asena'nın yanına doğru gitmeye başladım.

Yanına gittiğimde hocaya çok fena sövüyordu arada bana da sövüyordu ama hoca daha ağırlıklıydı .

İ:Asena sakin ol

A:İnci git burdan , şuan sinirliyim ve biliyorsun sinirliyken bana bulaşılmaz.

İ:Biliyorum ama şuan sakinleşmek lazım yoksa hoca daha ağır cezalar verir , böyle bir ceza verdiği için şükretmelisin.

A:...

İ:Peki ben gidiyorum , sen de sakinleş ve çöpleri topladıktan sonra gel , Tamam mı ?

A:Tamam, git hadi sen hoca şüphelenmesin.

İ:Hadi bb.

Asena'yı yanağından öpüp tekrar sınıfa döndüm ve sırama oturdum.

Sırama oturmakla birlikte üstüme bir kağıt atılması bir oldu, şaşırdım.Sonra açıp kâğıtta yazanları okudum

'Asena'nın yanına gittin değil mi , lavabo izni bahaneydi.'

Yazıyı okuyunca Mert'in yazdığını anlamıştım.

Kafamı ona çevirdiğimde bana bakıyordu , gözlerinde anlamlandıramadığım bir yoğunluk vardı.

Umarım beğenirsiniz...

İki Mal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin