Fizik hocası da müdür odasına geldiğinde müdür ikimiz için de fazlasıyla gereksiz!! birer uyarı yaptı ve bizi sınıfa yolladı .Sınıfa döner dönmez gördüğüm ilk şey ise Asena ile benim tüm eşyalarımızın yerde dağınık şekilde durmasıydı.
Bunu kimin yaptığını tahmin etmek o kadar da zor değildi ama neden yaptığı konusunu düşünmek gerçekten zordu.
Tamam onunla düşmandık , ama bugün aramızda hiç bir musibet olmamıştı. Yaptığı davranış gerçekten çok kötüydü resmen tüm özel eşyalarımızla birlikte defter, kitap ne varsa yerde duruyordu.
"Asena .."
"Görüyorum İnci."
"Neden yapmış olabilir ki , bugün ona hiç bulaşmadık bile."
"Hiçbir fikrim yok ama bunu öğrenmeden de durmam."
Ayağıyla yerde duran çantasına bir tekme attı ve konuşmaya devam etti.
"Şuna bak yaa, herşeyimiz yerde , HERŞEYİMİZ."
"Tamam lütfen biraz sakin ol , ben de görüyorum."
"Tamam , tamam sakinim , bir şey yok."
"O zaman hadi eşyalarımızı toplayalım daha fazla yerde durup kirlenmesinler."
"Tamam."
Eşyalarımızı toplayıp sıramıza oturduğumuz da zil çalmıştı ve bizde böylelikle son derse giriş yapmıştık.
Hoca sınıfa girdiğinde Asena başını sıraya koyup uyumaya çalıştığı için kalkması için onu dürtmüştüm ama gerçekten fazla sert bir çıkış yapacağını tahmin edememiştim.
"NE VAR İNCİ , YETER SİNİRLİYİM, ZATEN UYUMAYA ÇALIŞIYORUM, NEDEN BENİ ENGELLİYORSUN."
"Sadece hoca geldi diyec-"
Hoca bir anda Asena ya bağırınca ben de susmak zorunda kalmıştım.
"ASENA SINIFTASIN SÖZLERİNE DİKKAT ET VE BAĞIRMA."
"Şimdi İnci den özür dile ve tahtaya çıkıp ayakta beklemeye başla , hadi."
"Peki , hocam ."
Asena bana dönüp hocanın dediğini yapacağı sırada onu durdurdum. Böyle bir şeye gerek yoktu, o benim arkadaşımdı aramızda özüre gerek yoktu.
"Gerek yok İnci ."
Bana inanmaz bakışlar atmaya başlayınca onaylamak için başımı aşağı yukarı salladım ve konuştum.
"Gerçekten. "
"Tamam o zaman ."
Dedi, tahtaya doğru yürüdü ve ayakta beklemeye başladı , hocada ders anlatmaya .
Sıkıcı bir dersin sonunda okulunda sonuna gelmiştik ve aşırı rahatlamıştım , gerçekten aşırı yoğun bir gün yaşamıştık ve bu bize bir günde yetip artmıştı bile.
Bugünde böyle bir bölüm yazmak istedim , umarım beğenmişsinizdir.