One Direction House and film night

0 0 0
                                    

Dojeli jsme s Hazzou k nim domů. Wow maj to tu hezky zařízený.
,, Hele Lond nechceš si udělat filmovej večer?" Navrhl Niall.
,, Jasný proč ne." Vmáčkla jsem se mezi Nialla a Hazzu na gauč.
,, Co pustíme? " zeptal se Niall.
,, Nevím co máte? " Zeptala jsem se.
,, Všechno možný, tak třeba Všechny Hunger games, Avengers, Titanic, Faul in our stars, atd." Liam pak ještě vyjmenovával další filmy ale to jsem už neposlouchala.
,, Tak co?" Zeptal se až ten proslov dokončil.
,, Takže, vezmeme to popořadě. Hunger games jsem už všechny viděla nejmíň 10X, Avengers jsou kravina, u Titaniku bulím a Faul in our stars jsem neviděla, tak asi to poslední." řekla jsem mu na to.
,, Souhlasím , ale vytírat si to budete sami. " zamumlal Louis když zapínal TV.
Teda je to hroznej doják, ale brečet nebudu, ne před něma.
,, Lond, jakože nebulíš?" Koukl na mě Hazz když to skončilo.
,, Věř mi že se hodně držím. " usmála jsem se. Paráda už je 21:13 hodin.
,, Kluci já už bych měla jít domů. " vstala jsem z gauče ale stáhli mě zpátky.
,, Nemůžeme tě nechat jít v devět večer samotnou přes půl Londýna.  Můžeš dneska přespat v nás. " řekl Liam a ostatní přikyvovali.
,, Díky kluci ale nechci překážet." No jo jsem hrozně skromná.
,, Ty a překážet, nikdy." Obejmul mě Harry.
,, Ty si pako. " otitulovala jsem ho.
,,A to ho znáš jen chvíli." Zamumlal Niall.
,, Oprava všichni jsme paka protože se známe jen jeden den a chováme se jako bychom se znali odjakživa." Upřesnila jsem to. Všichni jsme dostali výtlem.
,, Tak se uklidníme." Řekl Zayn z čehož jsme dostali další výtlem a ještě větší.
,, Lidi nezahrajem si Twister? " zeptal se kdosi, asi Niall podle přízvuku. Přes ten smích jsem nic neviděla, měla jsem slzy v očích.
,, J- jo. " vykotali jsem přes smích.
,, Točím." Vykřikl Zayn.
Stoupli jsme si tedy okolo malé 1m × 1m široké podložky a Zayn zatočit tím divným kolečkem.
,, Harry, levá noha na žlutou."
,, Liame pravá ruka ma zelenou." A tak to šlo dal až dokud jsem nebyla nějak pofidérně propletená mezi Niallem a Louisem, Harry byl pod námi a Liam skoro ležel na Niallovi kterej byl hlavou téměř na podložce.
,, Liame, levou ruku na červenou." A to už naše konstrukce nevydržela a spadli jsme všichni na Harryho.
,, Auuu." Zasyčel tiše Hazz.
To už jsme se my ostatní pomalu sbírali ze země.
Myslím že mám to stačilo.
,, Kluci, kde vlastně budu spát?" Zeptala jsem se.
,, V pokoji pro hosty." Řekl Niall.
,, Zavedu tě tam." Nabídl se Harry.
,, Díky."
,, Wow tak to je krása. " hlesla jsem.
Ten pokoj byl dokonalej. Celej sladěnej do béžovo modra. Nádhera.
,, Líbí? " zeptal se Harry.
Kývla jsem hlavou.
,, Tak dobrou noc Lond."
,, Dobrou Harry." Usmála jsem se.
,, A pusa na dobrou noc nebude?" Zeptal se.
Přišla jsem tedy k němu a dala mu malou pusu na tvář. Harry mě pak ještě obejmul a odešel.

Pohled Harryho.
Ta holka je super, je milion× lepší než bývala minulá pomocná stylistka Marry. S Lond je sranda. Sešel jsem dolů za klukama. Louis tam už nebyl. Sedl jsem si za něma na gauč a všichni se na mě najednou otočily a koukali na mě jako na nevím co.
,, Co je? " řekl jsem když už jsem to nemohl vydržet.
,, Nic, jenom........... Harry ty ses zabouchnul?" Vybalil na mě Niall.
,, Cože? Ne to ne jsme jenom kamarádi." Hájil jsem se, ji.
,, Jasný, jenom kamarádi." Řekl Liam pochybovačně.

Čauky lidi, uff takže další část. Jinak co říkáte na Lond a Hazzu?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♥ Last HOPE ♥Where stories live. Discover now