Kerana terpaksa ku relakan (Part 1)

291 6 1
                                    

Kerana terpaksa aku relakan.

"Ya Allah,Permudahkan lah urusun ku hari ini,esok dan seterusnya" Do'a Qaleesya di pagi hari.Selesai solat subuh,Qaleesya bingkas membuka telkongnya lalu menyiapkan dirinya untuk pergi bekerja.

Qaleesya merupakan gadis yang penyabar,apapun dugaan yang menimpanya,dia tetap bersabar.Baginya semua itu hanya ujian dari Allah.Qaleesya  bekerja di Darussalam Holding.Ayahnya adalah bekas pemandu Dato' Amar

"Welcome back to Malaysia Adam''Kata dato' Amar  kepada  Adam.Adam baharu sahaja menamatkan pengajian nya di United Kingdom selama 4 tahun belajar.

Hari ini merupakan Monthsarry Adam dan kekasihnya,Lily.Mereka menjalinkan hubungan dalam 4 tahun yang lalu.

Adam adalah anak kepada Dato' Amar yang mempunyai segala saham perusahaan.Memang diakui yang Adam seorang yang rupawan dan pandai mengendalikan syarikat-syarikat ayahnya.Mereka sememangnya terdiri daripada keluarga yang kaya raya.

Kekasihnya iaitu Lily,seorang model yang menjadi pujaan hati orang ramai.Namun telah dimiliki oleh Adam.

"Happy 5th monthsarry sayang,May our relationship stay longer'' Adam memberikan  senyum yang manis kepada Lily.

-Skip-

Keesokan harinya,Adam bermula bekerja di Sebuah syarikat yang dimiliki oleh ayahnya.

Hari pertama Adam menjejaki pejabat itu,ramai staff-staff perempuan terpesona dengan kehadiran Adam yang sangat kacak.

Tiba-tiba Adam...

Kerana terpaksa ku relakan..Where stories live. Discover now