Dupa ce am terminat cursurile pe azi, tot ce simteam sa fac era sa imi iau o cafea din Mersi sa ma gandesc la lucrarea pe care mi-o dadusem tema de meditare singura, mie si intregii sali. Probabil cativa colegi ma urau pentru o tema propusa de mine, astazi, mai ales, desigur, baietii si probabil cateva colege care ar fi preferat sa fie la manichiura sau in oras in loc sa compuna o astfel de lucrare dar eram gata sa infrunt toate criticile si sa ma bucur de aprecierile celor care pareau interesati atunci cand vorbeam la curs.
Nu imi facusem un plan anume, nici nu voiam sa imi fac, lucrarea asta va fi una facuta pe baza intuitiei si a vocii interioare, a valorilor spirituale.
„Spun ce este nevoie, nu ce vor toti sa auda, imi zic."
Mergand pe aleea Universitatii, cu castile pe urechi si pierduta oarecum in ganduri, un apel ma trezeste din toate aceste ganduri si raspund.
- Ce faci, mai, ai terminat cursurile alea?
- Buna si tie, Chris.Ma indrept direct spre casa acum pentru ca am o noua tema de referat care ma asteapta. Tu ce faci?
- Ei bine, despre ce e vorba? intrebase Chris doar sa se afle in treaba.
Nu stiam cum sa ii explic fara sa inceapa sa critice din nou ideile in jurul carora mi se invarte mintea zilnic asa ca am preferat sa...
- E ceva istorie, plictisitor, tocmai de aia vreau sa il termin cat mai repede, ca sa scap de lucrarea asta nenorocita.
- Aham.
- Ok...deci, ne vedem dupa ce termin proiectul sau ai alte planuri? Aveam presimtirea ca va fi lafel ca in celalalte dati cand eu si Chris ne intalnim, chiar daca in mod normal avem 3 luni de cand am inceput sa vorbim si nu este foarte mult timp, am decis sa ne comportam ca un cuplu in devenire dar doar cu decizia am ramas de atunci. Astept raspunsul lui ca o fraza proaspat pusa pe foaie, fraze pe care voi adora sa le analizez si prezint in cel mai creativ mod, gandindu-ma la eseul pe care il am de facut.
- Da,maybe... Posibil sa am ceva de lucru mai pe seara, ne auzim.
Ei bine, ma asteptam la asta, poate ar trebui sa nu mai prevad lucrurile de dinainte sa se intample, altfel nu s-ar intampla atat de des sa imi dau dreptate singura in situatii de genul acesta.
- Ok atunci, ce sa spun, sa ai o seara placuta si sa iti rezolvi task-urile cu bine. Pe un ton de „m-am convins care sunt prioritatile tale" si jur ca nu voi incerca sa ma bag, sa ma supar sau sa ma amestec in deciziile tale, pentru ca in ultimul timp, alegerea ma ocoleste si asta ma face sa ma simt rece fata de tine, chiar nu poti vedea asta sau nu iti pasa, spun in mintea mea, ca si cum Chris ar putea auzi ceea ce gandesc dar cumva, simt ca i-am trimis mesajul acesta. Inca de prea multe ori dar el refuza sa imi ofere un raspuns cert si clar sau defapt, tacerea si nepasarea sa, vorbesc mai mult decat ar putea promisiunile de „ stelele de pe cer" si „luna la picioare" vreodata.
- Da, si tie spor, la proiectul ala al tau. Distractie placuta!
- Voi avea! Si in secunda doi inchid telefonul fara alt ramas bun sau alt cuvant care oricum ar fi doar de umplutura in acest moment. Si oricum, momentul in care am inchis apelul lui Chris, mi-a conferit un sentiment de eliberare, pentru care a meritat sa incerc.
Acum la treaba, Charlize, ne asteapta multe acasa.
YOU ARE READING
Stranger love
Spiritual" Charlize, o domnisoara si o studenta foarte implicata in studiul evenimentelor sociale dar și artistice, primește un mesaj care ii va schimba viata pe veci . Insasi nici ea nu intelege ce este. Stie doar ce trebuie sa faca. - Dar viziunile...