Megérkeztem Norvégiába...eléggé szép kis ország meg kell,hogy mondjam.
Éppen Martinusal tartottam haza felé vagyis inkább náluk,mert ott fogok addig lenni...mert most készül egy új zeném. Nos a lényegre vissza térve Martinusékkal fogok lakni egy ideig. Remélem minden jó lesz. Amikor megérkeztünk náluk letettem a cuccaimat majd Marcus rögtön kajával kínálgatott...-Kérsz valamit enni?
-Nem kösz Marcus...
-Oké,de ha kell valami nyugodtan egyél...hiszen itt mindig eszünk....
-Már ismerlek titeket,úgyhogy tudom,hogy ti mindig esztek...de én inkább kimedjek és körül nézek a városba
-Csak nyugodtan...
Kisétáltam majd a város utcáin járkáltam amikor meg nem láttam Herman-t...hát mit is mondjak nem tudtam mit csinálani,gondolkodtam azon,hogy vissza fordulok,de addigra észre vett és oda jött.
-Szia Sabrina...már itt vagy...-Jött oda boldogan
-Szia Herman igen itt vagyok már egy ideje...
-Akkor csináljunk valamit...hiszen most te vagy itt igazából,úgyhogy...egy kis program
-Oké mehetünk
Herman elvitt eléggé sok klassz helyre...még Herman lakásán is voltam ami eléggé szépecske...csináltunk képeket...majd este felé haza mentem vagyis Martinusék lakására.
-Sziasztok srácok-Köszöntem nekik majd leültem hozzájuk
-Szia Sabrina...éhes nem vagy?- Kérdezte Marcus
-Nem nem vagyok éhes de felmegyek lefeküdni
Fel is mentem majd elemntem tusolni és úgy pedig irány az ágy...pár percre rá el is aludtam...
~Másnap~
Reggel arra keltem,hogy Martinus járkál a szobába,résnyire kinyitottam szememet majd fel próbáltam ülni.
-Jó reggelt Sabrina- Mosolygott boldogan Martinus
-Neked is jó reggelt Martinus- Mondtam rekedt hangon
-Gyere le reggelizni és úgy öltözz fel
-Oké...
Lementem és Marcus fogadott engemet ahogy készítette a reggelit. Leültem majd elém tette a reggelit és elkezdtünk enni.Egy idő múlva Martinus lejött.
-Oké akkor mehetünk?
-Hová is?
-Csak ki menyünk Hermanal gondolom te is akarsz jönni...
-Ahham mehetünk
El is indultunk,kis séta után találkoztunk Hermanal meg pár sráccal...elmentünk a legkedvencebb helyükre. Vettünk fánkot is mert hát nagyon akartak fánkot enni. Közben Herman meg kért ráhogy csináljak róla egy képet.
-Herman ne hogy meg edd az egész fánkodat mert azt mondtad a felét ide adod- Kiabálta oda Marcus
-Öhm bocs már meg ettem...- Kezdett el röhögni Herman
-Most ez komoly?
-Bocs...
Olyan este felé haza is értünk majd meg néztünk a srácokkal egy filmet és úgy elmentünk aludni.
~1 héttel később~
Egy héttel később már indultam haza. Össze pakoltam elköszöntem mindenkitől,majd el indultam a repptére.
Amikor haza értem írt nekem Maggie,hogy kéne csinálni egy csajos napot...gondoltam hát oké nekem mindegy csak pihenjen ki magam és holnap bármit csinálhatunk...
YOU ARE READING
Instagram |H.T.|
Fanfictionhermantømmeraas követni kezdett téged ~ hermantømmeraas üzenetet küldött neked ~ "Egyszer rád talál Kit soha nem kerestél Mégis hiányzott"