Koud en Avi. .... .... .... .... .... .... ☀️🌧❄Kim Seok Jin
heldere druppels zijn afstammend van een trieste wolk, OK, dus de wolken huilen licht huilend op het grote raam, waardoor licht comfortabel klinkt voor de zenuwen en geniet van het horen van hem liggend op het bed dat comfortabel in het vacuüm van het plafond van de kamer kijkt en diep nadenkt over de blauwe kleur die het siert om het geluid van de deur te onderbreken die werd geopend Ik draai me om zonder een van de letters uit te spreken die op een angstige toon spreken: "Sukjini, ik ben bang en voel me koud." Hij glimlacht bij het zien van zijn bange kat om op te krullen terwijl hij zijn handen opent voor zijn geliefde: "Kom hier oor." Je glimlachte, benaderde hem en nam zijn handen als zijn deken, terwijl de ander licht voor je hoofd en strak Op zijn knuffel meer en zijn hand hield je handen vast Voor een kleine vergelijking met zijn handen. . . . Je zei: "Je bent warm, Jinna." . . . "Ik ben warm voor jou, mijn kat." . . "Zing voor me tot ik op je stem slaap, waardoor ik me meer warm voel." Ginnikte en begon zijn lied (tot nacht) te zingen met zijn zoete stem en je oogleden sloten af met de melodie van zijn mooie stem totdat ze haar diepe slaap aankondigde die naar de wereld van roze dromen ging. Je lippen bloosden vanwege de kou, naderden en drukten een warme kus over haar koelte.Hij sliep ook nadat hij je lichaam had omgeven met witte dekens.
end)
Ik hoop dat jullie hem leuk vonden
YOU ARE READING
the cold rainy day with seokjin 🌧❄(+Dutch Story )
Romanceit's a romantic story of you and Jin in a cold rainy day read this before you gone tho sleep 💜💥