Prologue

89 10 4
                                    

Malá Elisabeth sedela na svojej obľúbenej ružovej stoličke a čítala si ďalšiu detektívku od jej obľúbeného spisovateľa. Počas čítania robila všelijaké čudné grimasy a stále si niečo mumlala popod nos.

Alexej sedel vo svojom koženom kresle a nenápadne sledoval čo si jeho malý anjelik zasa číta. Medzitým sa potichu smial a vždy keď sa Elinka -ako ju on oslovoval- otočila, rýchlo si zakril tvár novinami, ktoré držal v rukách.

,,No wau! Keď budem staršia, určite túto taktiku použijem." zvýskla a začala si to ako obviklezapisovať do svojho notesíku.

Alexej pokrútil hlavou a s povzdychom sa postavil z kresla. Podišiel k Elinke a sklonil sa aby videl do jej notesíku.

Poznámky do budúcna- bolo ma ňom napísané.

,,Človek sa narodil na to, aby žil a nie na to, aby sa pripravoval na život." pohladil ju po vlasoch. Malá Elisabeth k nemu vzhliadla.

Zamračila sa a po chvíli povedala: ,,Ale život je na to, aby človek stúpal, a nie klesal! Toto mi pomôže do budúcna aby som neurobila žiadnu chybu."

Alexej sa jemne usmial a krútil hlavou do strán. ,,Umenie života spočíva v tom, že sa učíme trpieť a usmievať sa."

,,Ale veď.." nemala možnosť namietať, pretože si uvedomila, že Alexej už v miestnosti nie je.

Tak a toto je moja nová story a.k.a. Vianočný darček pre mojich čitateľov!! :) <3 Dopredu chcem upozorniť, že to nie je žiadna FanFiction ale detektívka. ;) Taktiež chcem vyskúšať aj nový štýl písma, teda z pohľadu tretej osoby :3 Komu sa nepáči tak bohužiaľ a prajem Šťastné a Veselé Vianoce!!! <3333 :3 :*

DESTINYWhere stories live. Discover now