1časť.Ťažká vojna

338 17 12
                                    

Zobrala som si čiernu kombinézu

,, Jarve povieš mi ešte raz kde sa nachádzajú",, Nemecko, Berlín, Rose stret 45 ",, Ďakujem a majú tuna nejaké zbrane ",, Áno slečna Zbrojnica je na konci budovy v sklade " ,, Veď ma "

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

,, Jarve povieš mi ešte raz kde sa nachádzajú"
,, Nemecko, Berlín, Rose stret 45 "
,, Ďakujem a majú tuna nejaké zbrane "
,, Áno slečna Zbrojnica je na konci budovy v sklade "
,, Veď ma "

Došli sme na miesto toľko veľa zbraní som nikdy nevidela. Zobrala som si glock 48, glock 38/39 dve nože, pár šípov a sadu nožov kde bola katana malé nože som si dala som do topánok niektoré za opasok zbrane do puzdier, katanu na chrbát a šípy do ruky.

Zobrala som quiniet ( prepáčte neviem ako sa to píše)
,, Snáď s tým viem narábať " povedala som pre seba. Veľa tlačidiel našla som veľký zelený čudlík. Stlačila som ho a ten motor alebo čo to má som počula ako sa naštartoval. Vzlietla som a do počítača som dala adresu kde som chcela ísť nastavila som autopilota a šla som robiť niečo užitočnejšie.

Bola to stará opustená budova. Pristála som v neďalekom lese snáď si ma nikto nevšimol. Zobrala som zbrane a išla som. Keď som bola pri budove šla som pozrieť či tu není zadný vchod a aha tu je. Vošla som dnu a nikto nikde. Predomnou boli veľké čierne drevené dvere.  Pomalí som ich otvorila a vošla dnu bola tam chodba a dve dvere v jedných bola ich výzbroj  a tie druhé dvere boli  veľké železné. Zrazu som za sebou počula kroky pomalí som vytiahla zbraň a otočila som sa boli tam štyria vojaci. Všetkých som ich postrelili do srdca. Keď boli vojaci mŕtvy tak som zaklopala na dvere nikto sa neozval nakukla som dovnútra boli tam všetci pripútaní a zničený. Vošla som dnu tak pomalí, že si ma nikto nevšimol zatvorila som za sebou.

,, Ste v pohode " opýtala som sa
Zľakli sa.
,, Čo tu robíš je to nebezpečné" povedal Steve.
,, Prišla som vás zachrániť"
,, Máš naše zbrane " opýtal sa Clint
Hodila som mu luk tulec a šípy Natashi som dala zbraň a zásobník Stevovy som dala štít, Falconovy jeho krídla ( bože to znie tak divne ) pavukovy som dala masku a až teraz som si všimla , že nevyzerá celkom zle masku som dala  aj mačke. Wanda som dala dole tam náhrdelník ktorý mal brániť použitie svojej mágii. Keď boli všetci odputany tak si Tony a jeho kamarát pre obleky a my sme mohli ísť. Keď sme otvorili dvere ktorými som prišla.
,, To si robíš srandu ...."

Nový PomstiteľWo Geschichten leben. Entdecke jetzt