DUMNEZEULE!
E posibil ca ieri să fi fost CEA MAI TARE zi din viața mea ☺!!
Nu numai că m-am simțit FABTASTIC alături de Brandon,băiatul de care sunt îndrăgostită,dar s-ar putea chiar să mă placă și el! HIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! ☺!!
Când spun ,,să mă placă'',vreau să spun ca pe o prietenă FOARTE bună.
Cu siguranță NU ca pe o iubită în toată regula sau așa ceva. Sunt sigură că ASTA n-o să se-ntâmple NICIODATĂ,cel puțin nu în următorul milion de ani!
DE CE? În principal pentru că sunt cea mai mare CIUDATĂ din școală.
Și cu trei coșuri,două picioare stângi,o viață socială infectă și zero popularitate,nu sunt tocmai genul de fată care într-o bună zi să ajungă regina balului.
Însă,datorită unui caz grozav de îndrăgosteală,stilul ușor-stângaci-fericit-dulceag-zdrențăros-șic pe care-l promovez momentan îmi va asigura negreșit un loc în cursa pentru titlul de...PRINȚESA CIUDAȚILOR!
Numai că eu NU sunt o scorpie patentată (mai este cunoscută și sub denumirea de SNOABĂ absolut obsedată de modă.)
Și nici NU sunt dependentă iremediabil de cheltuieli de două ori mai mari decât ptodusul intern brut al unei țărișoare din lumea a treia,bani dați pe cele mai recente țoale de firmă,pantofi,bijuterii și genți,ca după o lună să REFUZ să le mai port pe motiv c-ar data ,,Dumnezeule! Practic mai DEMULT decât IERI!!''
SPRE DEOSEBIRE de alții...
Acești ,,alții'' însemnând fete superficiale su egocentrice precum...
MACKENZIE HOLLISTER !!
Să o numești pe Mackenzie ,,fată rea'' e puțin spus. E un ȘARPE CU CLOPOȚEI nedezlipit de un strat generos de gloss roz de cizmulițe cu toc.
NU c-aș fi intimidată de ea sau ceva de genu'. Pe bune acuma,cât de imatur să fii?!
Nu încetez să mă întreb cum reușesc fetele ca Mackenzie să fie întotdeauna atât de...știu și eu...PERFECTE.
Aș vrea să am și eu ,,un ceva'' magic pentru a MĂ transfora în varianta mea perfectă.
Ar avea uimitoarea putere a zânei aceleia,nașa Cenușăresei,ar fi simplu de folosit și suficientk de mic să încapă într-o geantă sau într-un rucsac.
Ceva cum ar fi,știu și eu,poate...
GLOSS-UL FERMECAT AL LUI MAXWELL☺!
Gloss-ulmeu special ar face ca fiecare fată să fie tot atât de frumoasă pe DINAFARĂ cum e și pe DINĂUNTRU!
Nu c-ar fi SUPERTARE?!
FATĂ OBIȘNUITĂ (CA MINE)
ÎNAINTE DE GLOSS-UL FERMECAT (VEDEM O FATĂ NORMALĂ)
DUPĂ GLOSS-UL FERMECAT (PRIN MAGIE,VEDEM FRUMUSEȚEA MEA INTERIOARĂ.) ☺!!
FATĂ RĂUTĂCIOASĂ OBIȘNUITĂ (CA MACKENZIE)
ÎNAINTE DE GLOSS-UL FERMECAT (VEDEM O FATĂ POPULARĂ ÎN HAINE DE FIRMĂ)
DUPĂ GLOSS-UL FERMECAT (PRIN MAGIE,VEDEM FRUMUSEȚEA EI INTERIOARĂ.)
☺!!
După ce-am petrecut ore în șir studiind posibilul impact global al fenomenului Gloss-ul Fermecat,am rămas șocată de rezultatele mele științifice: Gloss-ul Fermecat NU prinde BINE pe ORICINE! Mare păcat,Mackenzie ☺!!
În fine,sper ca Brandon să mă sune azi.
M-aș PANICA în ultimu' hal dacă ar face într-adevăr asta. Dar sunt destul de sigură că n-o s-o facă. Ceea ce,apropo,mă pune în fața unei întrebări EXTREM de importante...
CUM POȚI ȘTI CÂND UN BĂIAT TE PLACE CU ADEVĂRAT,DACĂ EL NU SE OBOSEȘTE SĂ TE SUNE???!!!
TEST DE IQ PENTRU ÎNDRĂGOSTIȚI: Examinați cu atenție următoarele două imagini timp de un minut. Puteți identifica DIFERENȚA dintre ele?
RĂSPUNS: Nu există NICIO DIFERENȚĂ! Indivizii ăștia doi sunt IDENTICI!Ceea ce,din păcate,înseamnă că tipul de care ești îndrăgostită TE VA IGNORA indiferent dacă TE PLACE sau NU!
AAAAAAAHHH!!!(Asta eram eu smulgându-mi părul din cap de disperare!)
Norocul meu că prietena mea Chloe,este expertă la capitolu' tipi și romantism. A învățat tot ce știe citind cele mai recente reviste și romane pentru adolescenți.
Iar cealaltă prietenă cea mai bună,Zoey,este o Wikipedia ambulantă și un guru cu soluții proprii. E practic un doctor Phil de paisprezece ani,specializat în gloss și cercei rotunzi.
Mâine ne vom întâlni toate trei la mall să ne luăm blugi. De-abia aștept să mă sfătuiesc cu ele în legătură cu toată treaba asta cu tipii,că eu,sincer,n-am nici CEA MAI VAGĂ IDEE!
CITEȘTI
Însemnările unei PUȘTOAICE 3
Teen FictionEu voi rescrie această carte! P.S: Am doar volumele: 3,5,6. Sper să nu vă dezamăgească acest lucru... Îmi pare rău.