Arkadaş Seçimi

2.2K 92 14
                                    

*Draco ile Harry iksir dersi için takım olmuştur*

Harry: İksirde iyi olduğunu unutmuşum.

Draco: Ne tesadüf, ben de bu kadar kötü olduğunu. Eminim Granger'ın beyniyle yürüyorsunuzdur.

Harry: *kaşlarını çatar* Ben kimseden yardım almıyorum.

Draco: *alayla güler* Bu her şeyi açıklıyor, Potter. Eh, ne diyebilirim ki. Başkasının beynini kullanacağına kendi beyinsizliğini yeğlemelisin.

Harry: Bu felsefeni arkadaşlarına da uygulamalıydın. Böylece daha az ama iyi arkadaşların olabilirdi.

Draco: Etrafımda barındırdığım herkese senin aksine arkadaş gözüyle bakmıyorum. Güvenebileceğim sayılı insanın varlığından emin olabilirsin.

Harry: İyi arkadaşların dedim, güvenebileceğin arkadaşlar demedim. İyi bir arkadaşa zaten güvenebilirsin, ancak her güvendiğin insan iyi olmayabilir.

Draco: Arkadaşlarımın iyi olup olmaması seni ilgilendirecek en son konu bile değilken bir daha buna burnumu sokayım deme, Potter. Ben senin arkadaş seçimine karışmayı uzun zaman önce bıraktım.

•••

trash bulamayınca kendi hikayelerimdeki diyalogları kullanmaya karar verdim, nasıl bir eziksin sen öyle...

REKLAM YAPMAYA HAKKIM YOK AMA

Bu Sadece Oyun'u okumayan var mı? Diyalog bu hikayeye ait ve tam 11 aydır bölüm atmıyor olabilirim ama bu bundan sonra da atmayacağım anlamına gelmez, bence bakın


birazcık da dua edebilirsiniz günümün 26 saate çıkması için, böylelikle yazabilirim...

Drarry TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin