2.

740 19 5
                                    

Cítila som sa trápne... až pokým mi nepovedal že sme spolu nič nemali a že sa nemusím báť. Cítila som sa super lebo nie každý hneď skočí do postele tomu koho nepozná.
Jessicin pohľad:
Bolo asi 11hodín ráno. Zobudila som sa s poriadnou bolesťou hlavy a nevedela som kde sa nachádzam. Ležal pri mne yzomandias, skoro som vyskočila z postele. Nechcela som ho zobudiť. Strašne krásne spal. Rozhodla som sa že si idem spraviť niečo na jedenie a zavolať Mii že kde je
J- halooo kde si, nemôžem byť moc nahlas lebo jakub spí.
M- ja som u Dominika v izbe, hneď pri vašej.
J- poď do kuchyňe!!
M- veď už idem.

No čo bejby? Hovor preháňaj!! Povedala Mia. Ja som nevedela čo mám odpovedať keďže som si nič nepamatala. "Čo ? Nič si nepamatáš? Lebo ani ja nie haha" povedala mi. "Nie a celkom ma to mrzí haha, mohlo to byť náhodou super. V tom mi oči zakryly dve laby. Nevedela som kto to je. "No co ožránkové, už jste ok?" Ty debil zľakla som sa ťa. Začali sme sa všetci smiať*

Pohľad Mii:
Idem vytiahnúť Dominika z izby, a doprajem tým dvom súkromie.

Haló nespi už na tej zemi. Už sú všetci hore povedala som mu.
"Nejsi moje matka, a ani moje přítelkyňe, známe se 5hodin i s cestou. Chci spát. Jestli chceš můžeš odejít. Zostala som pozerať ako puk. Najprv ma zachraňuje a teraz je odporný? Mohla som sa naňho vykašľať. Dobre tak si ostaň ležať na tej podlahe ale jakub s tebou k doktorovi s krýžami potom nepôjde, myslím že je ešte chytený. Zacekla som a arogantne sa pousmiala. "Promiň jen chci spát. Ale už jdu." V pohode odpovedala som so žmurknutím. Obaja sme sa začali chichotať. V duchu som bola ale začervenaná až na riti. Už by si mi mohol dať nejaké tričko, odcekla som a začala sa smiať "vzdyť joo už jdu"

Pohľad Jess:

Mia išla vytiahnúť dominika z postele a bol počuť aj smiech. Ako vidím už sa skamarátili. Ale ani jedna podľa mna nemôžme uveriť že sme spali u nich doma.

Pohľad Dominika:

Doprdele ta holka je celkem dobrá.
J- Jakub D- Dominik
D- jakubeeee ty holky jsou celkem dobrý, doufám že je nemáš v plánu vyhodit.
J- neee, snima se bude ješte dobře mrdat vole.
D- to jo kamo, uz jdu za váma.
J- čekej!
D- coje vole
J- myslíš že maj rádi romantiku nebo drsný kluky
D- na tom nesejde, mi dva je okouzlíme
J- dobře pojd debílku
D- už jdu hajzle
Když jsem přišel do kuchyne byla tam jenom Miina kamarádka.

Kde je Mia? Zeptal jsem se "išla do sprchy, Jakub jej povedal nech sa cíti ako doma."
Dobře haha. Šel jsem do koupelny, jakože jsem nevedel že tam je. Ooooo promiň. Řekl jsem "v pohode, ak potrebuješ niečo z kúpeľne vezmi si to." Tak jo haha, jdu si vyčistit zuby.

Pohľad Mii:

Išla som do sprchy. Bolo toho namna trochu moc. Cítila som iba ako pomne tečú kvapky studenej vody a v tom niekto vošiel. Bol to dominik. "Oooooo promiň, nevedel jsem že tam jses" v pohode, ak niečo v kúpeľni potrebuješ tak si to poď vziať. Myslela som že si tam niečo zabudol, ale nie. On si išiel umyť zuby haha. Tak som ho nechala.

Pohľad Jakuba:

Ty píčo. Tá Jessica je teda fakt kus. Už jen čekám kdy se na ní vrhnu. Celkem mně sere že už nejsme v posteli. Dáš si neco na jídlo? "Čo také?" Zastavil jsem se, koukal jsem na její krásnou tvář, a asi po minute jsem odpovedel. Co by sis dala? "Dobrý sex, ale to asi v chladničke nemáš haha" kto řekl že nemám?

Pohľad Jess:
Chcem ho zmotať. Nech si nemyslí že sa po nom každá hneď hodí. Zhodila som zo stola kľúče, tak som sa zdvihla zo stoličky a išla ich zdvihnúť, predtým som si ale napravila kratase.
Samozrejme som vedela že ma po ňom chce placnúť. Tak som ho nechala

povedala som mu: urob to keď to urobiť chceš. Otočila som sa a pritlačila ho ku stene. Začal ma bozkávať ale ja som len zadkom prešla tam dole a odišla som do izby.

Pohľad Jakuba: to co si teď udelala bylo hnusný víš to?
"Ano zlato. mrkla na mne"
Jen počkej. Napustil jsem sklenku vody a šel za ní do pokoje. Měla na sobě moje bíly tričko a její šortky. Polil jsem ji. Ty debiil teraz mi všetko presvitá. Pousmál jsem se se špetkou arogancí. Vždyť se nemáš za co stydet. Jseš krásna.

Dakujem. Veď ani ty natom niesi zle.
Poď sem. Dala mi pusu do vlasú.

Chci tě Jessico. Fakt tě chci.

Pohľad Jess:
Chci tě Jessico. Fakt tě chci. Povedal mi. Pritisla som ho k sebe v objatí a pošepkala som mu Môžeš ma mať ale pamataj si. Niesom handra a dala som mu pusu na líce.

Pohľad Mii:
Už som vyliezla zo sprchy spravila si foundation a umyla si zuby Dominikovou kefkou, lebo svoju som nemala.
Umieram od hladu" vyskočila som a zakryčala to na celú kuchyňu. Mohli by sme sa ísť niekde najesť povedala som. Jessica a Jakub pribehli z izby tak som im povedala že som hladná. "Já jsem celkem taky hladovej"
Tak poďme do Cafeterrie. Povedala som.
Jessica a Jakub zostali sami v byte. Tak nech si to užijú. Ja som išla s Dominikom na obed. Celú cestu bol ticho. Ja som rozmýšľala nad tým či tu mám zostať alebo nie. Ale už sme boli tam.

"Co si dáš kotě?" Neviem asi cesaer šalát, a jeden pohárik vína, a prečo ma nazývaš kotě keď sa ani nepoznáme? Sám si to povedal.
"Ale když tě zvu na oběd tak už jsi má nová kamarádka" Haha tak to ma teší.

Po jedle sme ešte strašne dlho kecali o živote, o vztahoch, o rodine, a tak.

"Zavíráme" vybafol na nás čašník. Tak sme sa pozbierali a išli sme von.

Keďže už sme boli obaja trochu mimo z toľkého vína čo sme vypili tak sme nechceli zostať vonku. "Mám záložnej plán! Můžem do studia, kluci tam maj párty" jasné môžme. Ale zastavíme sa ešte na nejakej pumpe alebo čo. Cigy nemám. "Tady máš kotě" podal mi jednu cigaretu. Ďakujem. Povedala som.

Po ceste do študia sme kecali o novom albume čo chystá a nevedel aký má dať názov. Tak sa ma opýtal na moje obľúbené slovo. Ja som odpovedala slovom FATAMORGANA to je svetelný úraz spôsobený lomom slnečných lúčov na púšti. To slovo sa mi páči už asi od mojej 5tej tiedy na ZŠ. "To je fakt super. Takže už vím název. Fakt moc dekuji kotě" zastavila som sa. "Deje se neco?" Iba som asi 30sekund stála a pozerala sa naňho. Priťahoval ma. Pomaly som sa k nemu začala posúvať bližšie a bližsie až kým sa naše pery nestretli.

Boli také chutné. Cítila som sa v bezpečí keď mal ruky na mojich bokoch a pevne ma držal. No v tom prestal. "Už jsme tady." Prečo si prestal? "Protože to můžme dodelat uvnitř" zasmiali sme sa. Chytil ma za ruku a pevne ma držal.

Ďaľšia časť je tu❤️ 1180 slov. Teším sa na daľšiu! Už opäť zajtra❤️

Oddané {DOKONČENÉ}Where stories live. Discover now