04

180 7 0
                                    

Eve gidicektik beraber yürümeye başladık. Sessizdik. Sessiz. Ses yoktu. Ama sessizliği o bozdu.
"Sence siyah ve beyaz arasındaki fark ne?"
" siyah'ın gece olduğu. Beyazın gündüz olduğu. Bence hayat gri ne siyah ne beyaz."
" saol."
Evimin önüne gelmiştik. Sanırım ondan hoşlanıyorum ama ona söyleyemem.
Yatağıma oturdum. Sessizdim yine. Bir anda telefon çaldı.
"Alo Yoongi"
" Ay'a bakar mısın?"
"Bakıyorum. Ama neden?"
Şarkı söylemeye başladı.
"Tenin almış beyazlığını Ay'dan saçlarının rengi geceden bundan geceye sevdam"
"Yoongi ne demek istiyorsun"
" seni seviyorum"
Dedi ve kapattı. Okul yoktu. Onun evine gittim. Kapıyı çaldım ama açmadı. Benden kaçıyordu. Telefonla aradım açmadı. Dışarı çıkmıştı. Bekledim. Geldi. Markete gitmiş.
Yoongi= Sen neden geldin?
Ben= sen sevmiyorsun dimi. Yalan söyledin.
Yoongi= seviyorum. Hemde çok.
Ben= tamam. Ben gidiyorum.
İçim içimi yiyordu. O beni sevemezdi. Neden sevsin ki? Daha sonra Namjoon aradı
Namjoon
Sendeyiz eve gel
Ben
Tamam.

Eve gittim.
Jk=ooooo neredesiniz?
Ben= dışarı çıktım
Jh= yoh artık
Ben=üstümü giyinim dışarı çıkalım.
Hepsi=tamam.

Hepsi= hazırsan çıkalımBen=tamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepsi= hazırsan çıkalım
Ben=tamam.
Dışarı çıktık. Markete girdik abur cubur almaya bugün Jungkook'larda kalacaktık. Ben çikolata alacaktım ki birine çarptım.
Ben= önüne baksana hayvan.
?= özür dilerim hanım efendi.
Bir baktım ki bu yoongi.
Ben= Yoongi
Yoongi hemen kaçtı. Bende peşinden koştum. O durdu bana döndü. Ve ben önümdeki taşı görmedim ve üstüne düştüm. Diğerleri geldi.
Jk= ÇIK LAN KANKAMIN ÜSTÜNDEN!
Ben=  yah durun Jungkook çık şurdan. Ben düştüm bilerek olmadı onun suçu yok.
Jk= ha pardon Yoongi. Bizimle gelmek ister misin?
Yoongi=hayır.
Dedi ve gitti. Bunu. Sebebi BENİM. Biz Jungkook'ların evine  gitmeye.

SIRA ARKADAŞIM MİN YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin