-giriş-

133 17 2
                                    

"Çek vur beni Taehyung!"

"Ji-jimin"

"Taehyung sadece dediğimi yap ve vur beni. Tam burdan." diyip kalbini gösterdi.

"Yapamam Jimin. Seni nasıl vurmamı istersin benden. Bunu yapabileceğimi nasıl düşünürsün?"

"Beni vurmak zorundasın Taehyung. Sana son kez söylüyorum vur beni. Eğer sen vurmazsan Jungkook zaten beni öldürecek. Lütfen miladım senin elinden oldu. Ölümüm de senin elinden olsun."

Ellerim titreye titreye silahı yukarı doğru tam Jimin'e doğru kaldırdım. Bunu yaparken sayısız kere döktüğüm göz yaşlarım artık tükenmişti. Jimin'in gözlerine baktığımda bana vurmam için yalvaran gözlerle bakıyordu. Ama görmüyordu. Onu vurmam benim için ne kadar zordu tahmin bile edemezdi. Ama bunu istemisti. Ne kadar istemesem de onu başkasının öldürmesine izin veremezdim. Bunu cok zor da olsa ben yapmalıydım. Ve yaptım da. Jimin'in gözlerine bakarken onu vurdum. Ama kalbinden degil. Kalbini parçalara ayrıldığını bilmek beni daha da kötü bir duruma sokacağını biliyordum. Jimin gözlerimin önünde yere yığılacakken silahı rasgele yere fırlattım ve son anda onu tutmayı başardım. Gözlerinin içine bakarken kurumuş gözyaşlarım yeniden hayat bulmuş gibi akmaya başladı. Ona beni bırakmaması için yalvarmak istiyordum ama bana vurmam için yalvaran birinden yaşamasını istemek..Ona sıkı sıkı sarılmaktan başka bir sey yapamayacağımı biliyordum. Onu sıkı sıkı bağrıma doğru bastırdım. Gözlerimi gözlerine diktiğimde gözünden bir damla yaş aktığını gördüm ve gözyaşından öptüm onu. Hayatım boyunca kendimi bunu yaptığım için asla affetmeyecektim. Sevdiğim insanın benim yüzümden öldüğünü bile bile yaşayamazdım. Jimin derin soluklar almaya çalıştığını fark ettim. Bir şeyler mırıldanıyordu. Dudaklarına dikkat kesildim. Bana son sözlerini söylüyor gibiydi.

"Te-teşekkür ederim Tae. Seni seviyorum."

Jimin için kıyamet bitiyor sanmıştım. Artık rahat bir sekilde telaşsız gözlerini yumacağını ve sorunlarını geride bıraktığını sanmıştım. Ama sanıldığı gibi son sözleri değildi. Asıl kıyamet şimdi başlıyordu.

Merhabaaa. Yeni bir kurgu geldi aklıma ve en azından şu an yazamayacaksam da burada durmasını istedim. Boş bir zaman bulup yazıncaya kadar siz de oy verip yorum yapabilirsiniz. Hepinizi seviyorum 💞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Apocalypse | vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin