Глава 1~Какво искаш да направя?

22 3 0
                                    

Гледна точка на Ария

- Да, чакаме се там, идвам.-затворих телефона и излезнах от вкъщи.

Прибрах го в чантата си, взех първото такси и изчаках тъпреливо да стигнем до университета. Въпреки, че имах книжка, не обичах да карам, а най-трудно ми беше да паркирам. Докато стигнем разсъждавах всякакви неща в главата си. Включително, че и довечера ще трябва да излизам с майка ми и баща ми. Щяхме да ходим при някакво приятелско семейство, но нямах огромно желание. Платих и видях Али и Иан да ме чакат.

- Иан, какво правиш тук?-усмихнах му се, а той ме целуна нежно по устните.

- Дойдох да те видя за малко.

- Али, как си?-прегърнах и нея.

- Да кажем, че сме добре.-засмя се тя.

- Къде е Лукас?-зачудих се, тъй като не го видях.

- На работа.-погледна към Иан.

- О, вярно. Тръгвай, да не те задържам.-усмихнах се.

- Сигурна ли си?-попита загрижено.

- Да, спокойно на университет съм както виждаш.

- Добре.-каза, целуна ме и тръгна.

- Имаме още десет минути.-обърнах се към Али.

- Ела, ще седнем на тази пейка.

Запътихме се към пейката и седнахме. Днес беше слънчево и бях в добро настроение. Дългата ми кестенява коса беше пусната, а предните кичурчета бях хванала назад с две фибички. Бях с черен скъсан прилепнал панталон и бяла къса, прилепнала блуза.

- Иан се държи малко странно. Попринцип не идва до университета.-зачудих се.

- Явно е дошъл да те види, не му мисли.-каза спокойно Али.

**

Университетът най-сетне свърши и се прибрах вкъщи. Беше доста дълъг и отекчителен ден, така че се нуждаех от душ. Оставих якето, събух обувките си и влезнах в хола, където беше тате, а мама готвеше в кухнята.

- Здравейте.-поздравих и отидох към мама.

- Здравей, мила как мина деня ти?-попита мама, докато я гледах какво прави.

- Добре, а ти какво готвиш? Ухае невероятно.

- Направих кекс и отивам да се оправям, че нямаме време.-изстреля набързо.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Scared but in love (Bg fanfiction)Where stories live. Discover now