Steven pov
aktualnie jestem z mojom mamom qwarc kamien w pizzeri i spotkalem moich przyjaciol, czyli koni i spinel kturzy sie bawili swietnie. Byla tam jeszcze jakas gromada przyjaciul kturezy zgromadzili sie pod zgromadzonom scenom po scenom.
ano jestesmy w pizzeri Freda, bo dobre opinie byly i za moje dobre oceny mama mnie tu zabrala.
- dzieki mamo - uscisnolem jom szeroko i gleboko wtulajac sie w niom. Odwzajemnila uscisk i chyba zgniotla mi prawe pluco na dodatek jej wlosy wlecialy mi do nozdrzy. Kaszlłem i oplułem jej twarz.
- co ty synek, korona wirus łapiesz - odsunela sie i skoczyla na krzeslo. Otarlem nos i powiedzialem jej ze nie ma go w polsce, bo jestesmy w polsce gdzie jest pizzeria Freda.
- mamo wtf - strzelilem jej liscia ale nie dostala bo ukucnela co za tym idzie oberwalem w pape.
- ona by tak chciala, byc tu ze mnom - uslyszalem glos, taki robotowy??????????? glos. Obrocilem sie i ujrzalem go na scenie.
Przystojny, umiesniony, niedzwiedz z kaloryferem, jego seksi oczy wpatrywaly sie wprost w moja dusze, nie moglem przestac na niego patrzec. Plus jego seksi glos ktury mie uwiudl. Wtedy uswiadomilem sobie jedno.....
....kurwa jestem gejem furrylover.
Szybko odwrocilem wzrok, caly czerwony. Pot zbieral misie na czole litrami. Zlapalem mame za renke i zaprowadzilem jom do jakiegos pomieszczenia nw co to bylo ale co tam'?
- mame, ja... jestem zakochany chyba - dramatycznie opadlem na podloge, ta suka nawet mnie nie zlapala ała mój dysk chyba misie przesunoł.
- co ty, w tym alfonsie - wskazala na jego plakat, swoim palcem.
- jakim alfonsie
- nie wiesz ze to alfons i sponsoruje dziwki najtaniej?
o holera.
koniec czensci 1