A nevem Victoria 😉😜 Még iskolában tanulok, a gimnáziumi éveimet taposom. A biológia tanárom Christofer Copan 😁😉, egy 10essel idősebb nálam, de be kell vallanom, tetszik hogy felfigyelt rám. A sok pláza cica között, megtalált engem, a kis könyvmolyt. Fél éve játszunk már együtt. Minden perc vele a fájdalom, és az élvezet keveréke. Nem vagyok belé szerelmes. Nem tudom, mi is az igazán. De olyan sokat ad, amit mástól nem kaphatok meg. Lelki szabadságot. És nem ítél el a vágyaim miatt. Szadista létére, gyengéd férfi. Megértő és gondoskodó jellem. Igaz apám ki nem állhatja. Nincs olyan Californiai közlekedési, törvény amit ne szegett volna már meg. Havonta kap bírságot a vezetési stílusa miatt. Emellett viszont, ő az iskolánk igazgatója. Így a szüleim kénytelenek jóban lenni vele.
A bőrömet égeti a forró víz, a tegnap esti fenekelés után jól esik. Ahogy végzem, megtörölközöm és kimegyek a szobámba. Kiveszem a táskámból a vibrátort, amit a Mesterem adott, tegnap este. Hiszen mikor elváltunk, egyértelmű utasításokat kaptam mára. Elég könnyen felhelyezem, felveszek hozzá egy csipkés tangát is, hogy ne essen ki. Felöltözöm, a vibrátor kis kapcsolóját a nadrágom zsebébe rakom. Bepakolom a táskámba és még indulás előtt bekapcsolom a vibrátort alapfokozatra. Ahogy a parancs szólt.
Már az első óra végére teljesen kész vagyok, alig bírom türtőztetni magam. Főleg, hogy ne élvezzek el, mert Mesterem arra nem adott engedélyt. Ahogy telnek az órák egyre rosszabb, egyre érzékenyebb vagyok és már annyira nedves, hogy a nadrágom is kezd átázni. Sajnos csak az utolsó két órám van a Mesteremmel, ami a hatodik és hetedik óra. Ötödik órán nem bírtam már tovább, kikéretőztem a mosdóba. Épphogy beértem hangosan felnyögtem és elélveztem. Szégyenkezve pihegtem a térdeimen. Pont ekkor jött be Mesterem is utánam.
Egész nap figyel. Az iskola kamerarendszere a mobiljára van irányítva, így ugyanazt látja amit a biztonsági őrök. Atya ég az őrök is látták ezt. A két kezembe fogom az arcom és lehajtom a fejem.
- Ne haragudj, kérlek! - fejemre teszi a kezét és lágyan simogatja selymes hajamat.
- Nem adtam engedélyt arra, hogy elélvezz! - karomnál fogva felhúz a földről, s rám mosolyog.
- Ezért, most kicsit feljebb tekerjük azt a vibrátort. (A vidám szadista ....)
Ha most káromkodhatnék .....
- Hol van a kapcsolója? - kérdi, mire kiveszem a zsebemből és átnyújtom. Mesterem egyből teljes fokozatra kapcsolja, mire csak nyöszörgök és könyörgő szemmel nézek rá, de nem hatom meg. A hüvelyem lüktet, de nem engedhetem el, nem szabad. Tart amíg rendesen meg tudok állni a lábamon, de a kegyelmet nem ismeri. Állam alá nyúl, úgy beszél hozzám.
- Tesi órára ne öltözz át, mert velem töltöd azt a két órát! Most pedig menj szépen vissza az órára!! - vigyorog féloldalasan - És ne merj ismét elélvezni! - fenyeget az ujjával.
- Igenis Mester. - mondom lehajtott fejjel.Nagy nehezen jutok csak vissza a terembe, mivel még mindig remegnek a lábaim. Már előre tartok Mesterem bosszújától, nem tudom soha, hogy éppen mire készül. A vibrátor hatására sajnos nem tudtam magam visszafogni. Az óra végén még egyszer elélveztem, hála a magasságosnak, a nyögésemet elnyomta a csengő hangja.