"Birleşik Kıbrıs federasyon'u kurulursa ne olur".
Federasyon Nedir?
Federasyon birden fazla devletin kendi istekleriyle.
Dışarıya karşı tek bir siyasal güç olarak görünmeleri. İç işlerinde ise, yine aralarındaki anlaşmaya göre geniş veya dar ölçüde özerk olmaları ile oluşan topluluk. Federasyon böyle işler Birleşik kıbrıs federasyon u Kurulursa Mustafa Akıncı ve Rum yönetimi Türkye'nin bölgede güç kazanmaması için her şeyi yapılacaklar dır ve bölgede istedikleri gibi at koşturacaklardır. Ve Türkiye'nin kıta sağanlının içerisinde pek de doğal gaz yok bu da Türkiye ye Ekonomik olarak pek bir şey kazandırmaz.
Biz şu an yoğunlukla kktc kıta sağanlığı içerisinde yapıyoruz ve burdan gelecek doğal gaz Türkiye'nin bir daha ekonomik kriz yaşamaması ve Ekonomik olarak büyük bir kalkış yaşar. Doğu Akdeniz ve kıbrıs bizim için çok önemli burada kktc kaybetmemiz doğu Akdeniz'de olan haye'lerimizin imkansız olacağı anlamına gelir. Peki birleşik kıbrıs federasyon'un kurulma ihtimali var mı?Birleşik kıbrıs federasyonun.
Kurlma ihtimali Mustafa akıncı yönetiminde var. Biz Bu federasyon kurulurken boş boş bekliyicekmiyiz ben orasını bilememde 2020 de yapılacak seçimde Tatar iktidara gelirse kıbrıs birleşmez. Bizim kktc seçimleri yaklaşırken Tatarı destekliyecrğimizden eminim Büyük bir ihtimalle de Kıbrıs Türk halkının seçimi tatardan yana olacaktır çünkü Mustafa akıncın Diğer Cumhur başkanlarının getirdiklerinin sildi ve şu an kktc hiçbir yenilik yapmıyor. Evet sona geldik okuyucuların biraz olsa kktc in ve Mustafa akıncı hakında ve olaylar hakında bir fikir yürütmesine vesile olmuşumdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıbrıs İhaneti
Non-FictionKuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyet in önemi ve kuzey Kıbrıs ta ki yaşanan olayları ve Mustafa akıncıyı anlatacağım. Ve biraz olsa da okuyuculara bu konu hakında biraz fikir sahibi olmasına vesile olmak amacımda bu bu yüzden kısa bir makale.