ʜʏᴜɴᴀ ᴘ/ᴏ
𝐈𝐬 𝐄𝐝𝐚𝐰𝐧 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞?
𝙗𝙪𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙄 𝙩𝙚𝙭𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢. 𝘼𝙣𝙙 𝙞𝙩'𝙨 2:30 𝙋𝙈𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐛𝐢𝐳𝐚𝐫𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐰𝐨 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨, 𝐰𝐞 𝐦𝐞𝐭. 𝐅𝐫𝐨𝐦 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐞𝐲𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐚 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 𝐨𝐩𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐞.𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭, 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘣𝘢𝘥 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦.
𝘚𝘰 𝘪𝘧 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘢 𝘣𝘢𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐'𝘮 𝘧𝘢𝘳 𝘦𝘯𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦.𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎. 𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚎𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐.
𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚋𝚊𝚍 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚒𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚕𝚎𝚏𝚝.𝒮𝑜𝓂𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝐼 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝒷𝑒𝓁𝒾𝑒𝓋𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓌𝒽𝑒𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝐼 𝒻𝑒𝓁𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔, 𝒷𝓁𝒶𝒸𝓀 𝒻𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈 𝓈𝓁𝑜𝓌𝓁𝓎 𝒻𝑜𝓇𝓂𝑒𝒹 𝒾𝓃𝓈𝒾𝒹𝑒 𝓂𝓎 𝒷𝑜𝒹𝓎. 𝒰𝓃𝓉𝒾𝓁 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝓅𝓊𝓈𝒽 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓂𝓎 𝓂𝑜𝓊𝓉𝒽 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝓉𝒶𝓀𝑒 𝒾𝓉 𝒶𝓃𝓎𝓂𝑜𝓇𝑒.
𝒯𝒽𝒶𝓉 𝓉𝑒𝓇𝓇𝒾𝒻𝒾𝑒𝒹 𝓂𝑒.
𝑀𝓎 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓌𝒶𝓈 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝓈𝒸𝒶𝓇𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝓂𝑒, 𝐼 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝒸𝒽𝒾𝓁𝒹 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝓅𝒶𝓈𝓈 𝒶𝓌𝒶𝓎 𝓇𝑒𝒸𝑒𝓃𝓉𝓁𝓎.𝑵𝒆𝒆𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇, 𝑰 𝒂𝒗𝒐𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆. 𝑩𝒂𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓.
𝑩𝒖𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝑰 𝒎𝒆𝒕 𝑬𝒅𝒂𝒘𝒏, 𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒎𝒂𝒄𝒉 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝑰 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒊𝒏𝒈.𝑰 𝒆𝒙𝒂𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒉𝒐𝒘 𝒊𝒕 𝒘𝒆𝒏𝒕.
𝑪𝒍𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒆𝒙𝒂𝒄𝒕 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔.
"𝑬𝒙𝒄𝒖𝒔𝒆 𝒎𝒆! 𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆-" 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒎𝒂𝒄𝒉 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒍.
"𝑰'𝒎 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚." 𝑯𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒎𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝑰 𝒌𝒆𝒑𝒕 𝒎𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒘𝒂𝒚.𝑯𝒆 𝒃𝒐𝒘𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒂𝒑𝒐𝒍𝒐𝒈𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒚𝒆𝒅 𝒂 𝒓𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒎𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒂𝒘𝒂𝒚.
𝑰 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒎𝒂𝒄𝒉 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅.
"𝑰 𝒂𝒑𝒐𝒍𝒐𝒈𝒊𝒛𝒆, 𝑰'𝒎 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒖𝒅𝒆, 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑲𝒊𝒎 𝑯𝒚𝒖𝒏-𝒂"𝑵𝒐𝒅𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒚𝒔, "𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝑲𝒊𝒎 𝑯𝒚𝒐-𝒋𝒐𝒏𝒈"
𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑰'𝒗𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒚 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝑰 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒘𝒏 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎.
𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒐 𝒇𝒖𝒏, 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕.
𝑾𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒉𝒂𝒍𝒇𝒔 𝒐𝒇 𝒂 𝒘𝒉𝒐𝒍𝒆.
𝑩𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒎𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒅𝒊𝒆.
𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒅𝒊𝒆 𝒔𝒐𝒐𝒏?
"𝑯𝒚𝒖𝒏𝒂!" 𝑰 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒑𝒖𝒔𝒉 𝒎𝒚 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 "𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒂𝒌𝒆 𝒖𝒑, 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒇𝒆"
𝑶𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝑰 𝒔𝒆𝒆 𝑬𝒅𝒂𝒘𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝑰 𝒈𝒊𝒈𝒈𝒍𝒆.𝑮𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒔 𝒂𝒕 𝒂 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒏𝒆.
𝑾𝒆 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒐 𝒎𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒎𝒂𝒄𝒉 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒂𝒍𝒌.
YOU ARE READING
(𝐏𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞> 𝐄𝐝𝐚𝐰𝐧💜
Fanfiction𝐇𝐲𝐮𝐧𝐚 𝐡𝐚𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐬𝐩𝐚𝐧𝐬. 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐫𝐢𝐨𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨...