The place with love

814 44 0
                                    


( Babygirl's pov)

- Da tati... * îi raspund eu*

- Good Girl. *Spune el si-mi da un pupic pe frunte*

Ma întind lângă tati pe sezlong si-mi pun capul pe umărul lui.îl văd că citeste dintr-o carte așa ca, ca să nu ma plictisesc, citeam împreuna cu tati.

.....

După ceva timp tati lasa cartea jos și-si îndrepta privirea spre mine.

- Tati se duce până la bar, bine?

- *Dau afirmativ din cap*

Pleacă și se duce la bar. Cand ajunge acolo se pune pe scaun lângă tatăl lui JI-HUN!!! par ca se înteleg bine, totuși..

Îmi îndrept privirea spre Ji-hun care se uita la mine si-mi facu semn spre camera omului de serviciu care era în partea cea lalta de bar. Ma duc eu prima ca să nu ma vadă tati iar apoi el.

Ajunși acolo stateam pe loc și ne uitam unul la altul până cand îi s-ar în brațe si-l îmbratisez. Ma uit la el si-i vad mâna lui mare care îmi mangaie față blând. Se apropie de buzele mele și le saruta. Îi raspund la sărut iar el îsi pune mâna lui pe fundul meu. La un moment dat sărutul nostru se transformase într-un pasional.

Ne desprindem pentru ca nu mai avem aer. Îsi baga mâna sub chilotii mei și începe sa-si frece degetele repede. Scot niște sunete de durere și plăcere asta excitandul. Îmi apuca sânul si-l maseaza usor.

La un moment dat îsi scoate mana de sub chilotii mei si-mi da un sărut simplu iar apoi face semn să ies eu prima.

Ajungem la sezlong și ne punem repede pe el. Ne comportăm de parcă nimic nu s-a întâmplat pentru ca daddy se îndreaptă spre noi iar el nu trebuie să afle ce s-a întamplat.

Se aseaza pe sezlong și-si i-a cartea și începe să citească din nou.

*Vai ce tocilar*


 Daddy's Bad Girl [Fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum