Tanışma şeklimiz.

21 1 1
                                    

Yüne sıradan bir okul günüydü ama her zaman kin den daha önemli bir günmüş gibi herkes için okula gelecek çocuğu merak ediyordu. Ben ise yine sınıftan çıkmayan olaylardan haberi olmayan bir kızdım. Bu arda ben öykü. Okula yeni bir çocuk gelmesi beni ilgilendir mi yordu. Çünkü sınıftan dışarı çıkmayan ben kimseyi tanımayan ben kimi görsem o kişinin yeni biri oldunu düşünüyordum. Ve işte bir gün birine aşık olarak onu görmek için sınıftan dışarı çıkmaya başlamıştım rüyala birlikte okulu geziyorduk. Bu arda rüya benim en yakın arkadaşım.
Rüyala ben okulda gezerek yeni gelen çocuğu görmüştük çocuk uzun boylu dağınık saçlı renkli gözlü biriydi ben ise aldırmadan sevdiğim çocuğu kesiyordum.
(24.11.2018)
Evet yine öğretmenler günüydü biz kapının önünde insanları izliyorduk o karşıdan üstümüze sanki geliyordu ve rüya bir anda
"Bana mı geliyor o çocuk"değerek beni şaşırtı ben rüyanın o çocuğa aşık oldunu sanmıştım. Ve rüyala içeri girerek bana bir şarkı söylemeye başlamıştı.
"Elimde çiçeklerim çoktur diyeceklerim aç kapıyı sevdiğim yoktur gidecek yerim" değerek beni güldürdü biz sınıfta karşılıklı kahkalar atmaya başladık. Ve sora bir erkek arkadaşım canlı açmıştı
Cem'in canlı yayınına girmiştim ve cem'in yanında bir kaç erkek vardı ve orda ona sesleniyordular o da vardı ismi aras'dı bir anda kalbim setçe attı ama ona aşkı filan değildim biz nihayet okulun mezunlarıydık mezin olup gittik. Bir yaz günü tamam doğum günümde lunaparka gitmiştik tandık herkes ordaydı biz sıra bekliyorduk mertle lavin arkadaş olmuştular aylar önce lavin'e sormuştum "bu çocuk neden bu kadar hoş" diye lavin bana bakar kahkaha atmıştı.
O an ona aşık olmuş'tum adeta ve biz sıradan çıkıp bişeyler yemek için karşıya geçmiş bişeler atıştırıyorduk özlerim mertin üzerinden kaçmıyordu lavin ve rüyaya "ben ona sanırsam aşık oldum" demiştim. Ve yanında kızlar vardı lavin beni tutuğu gibi elimden mertin yanına gitmiştik. Lavin merte
"Eyer yer bulursan bize verirmisin demişti senin sıran geçince" ben şok için de mertin suratına bakıyor merte ara ara bana bakıyordu lavin'e "tamam verim" demişti ve bana dönüp "senin o bir arkadaşın rüya nerde" demişti ben biraz öfkelendim ve "oturuyor" dedim. Ve sora masaya dönerek rüya bana "noldunu" sordu ben rüyaya sert bir cevap vermiştim " seni bana soruyor neden bana seni soruyor da bana beni sormuyor" rüya biraz benim sinirli oldumu farketince biraz üzülmüştü.
(2 ay sora)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ben ve senWhere stories live. Discover now