Noaptea a 6 a

40 4 1
                                    

Este ora 12:00.
99%baterie.
Toată lumea e plecata cu sorcova.
Foxy e în ultimul stagiu.
Chica violează tigaile. Bonnie își da cu mopu în cap. Fredy sta in Baia fetelor.
Ce vrei mai mult de la viata. Suna telefonul.
-(Eu) :Alt gay.
-(Phone Guy) :Asta e ultima noapte și vei muri! Dacă nu mori te omor eu cu cuțitul!
-(Eu) :Go fa! Ce atâta graba e abia 12 am.
-(Phone Guy) :Ai dreptate. Pai, sper sa arzi in iad.
-(Eu) :Daca nu supraviețuiesc :))))).
*apel inchis*
OK.
- (Bonnie) :Am venit sa colindam. Florile galbene. Și pe dumneavoastră sa va violam florile florile galbene.
-(Eu) :De ce sunt galbene nu o sa te întreb.
-(Bonnie) :Nu vrei sa ști.
Ii închid ușa.
Chica:deschide ușa și dăte ca pomana, fiule asa o sa scapi mai repede.
eu:never!
chica: aaaaaaaaaaaa!
Închid usa.
eu:bbbbbbbbbbbb!
foxy:ccccccccccc!
eu: Taci javra! *închid usa*
Cât e oare ceasul, hmmmm, 0_0 e abia 2 Am! Nuuuuu!
Ma uit pe camere și animatroni dispar și apar niște fantome. Oof. Una ma sperie sărind pe camere. Fug din office speriat în depozit. Fantomele după mine. Îl vad pe springbonnie. Nu, nu te cred, planul lui a fost sa ma sinucid în springbonnie.
Fug de acolo și caut niște cuti de carton în care ma bag. Fantomele pleacă.
Se aud bubuituri în perete.
Phone Guy :Tia fost dor de mine?
eu:Nu.
Phone Guy :Ești gata sa mori?
eu:Nu
Și fug mâncând pământul în office. Închid ușile și ma uit pe camere.
Nebunu asta sparge camerele de filmat.
6am.
Yes pot sa ma întorc acasă.

Ma trezesc pe jos în clasa cu Andrei lângă care stătea cu piciorul pe capul meu.
eu:Andrei!!
Andrei:Teai trezit? Ups.
eu:sa vezi ce ups îți dau eu și fug după el.

Sper ca va plăcut Cartea mea. Îmi pare rău dacă mai vroiați capitole dar dacă tot am ajuns la noaptea a 6a am zis sa termin cartea aicia. Școala nu îmi prea permite sa scriu asa ca voi încheia cartea aicia și poate va apărea o noua carte cu întâmplări de ale mele. Sper ca va plăcut cartea și poate voi mai scrie cărți.
Papa.
Pentru ultima data.
Scuzați greșelile -_-

Pierdut in jocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum