Partea 1 - Inceputurile C.1

92 0 0
                                    

Bianca alături de Tatăl ei se muta in Craiova fix in acelasi Bloc in care stătea si Selly, ce coincidență nu? Bianca era foarte fericită deoarece stătea fix langa apartamentul Familiei Selaru, adică langa Selly. Ea se muta in acelasi liceu si clasa cu Selly.

! A doua zi !

Bianca se trezeste, se duce să-și ia micul dejun. Fiind singura acasa a trebuit să-și facă micul dejun singura deoarece tatăl ei plecase la munca.
Dupa ce mănâncă Bianca pleaca la Scoala unde a întârziat deoarece a pierdut Autobuzul. Ajunsă în Clasa, profesoara o prezintă pe Bianca si o roagă să ia loc, ea s-a pus într-o bancă liberă, iar in dreapta ei era ....Selly !
Bianca emoționată se întoarce la bancă și își pune caietele pe masa, dar fiind neatenta le scapă pe jos.

Selly : - Poftim, ti-au căzut.
Bianca : - M...mee....Mersi !
Selly : - Nici o problemă !

Bianca se întoarce rusinata către tablă.
Dupa scoala Bianca si-a facut o prietena pe nume Natalia, care si ea era îndrăgostită de Selly in secret dar ii era rusine sa ii spuna.

Bianca : - Buna, eu sunt Bianca, vrei sa fim prietene ?
Natalia : - Desigur ! nu strica o nouă prietena !
Bianca : - Vrei sa mergem la o înghețată ?
Natalia : - Suna tare, haide !

End of the Part 1 !

Bianca si Selly - C.1Where stories live. Discover now