Partea 2 - Intalnirea C.1

69 0 0
                                    

Bianca se trezeste, își face rutina si se duce la Scoala. În fața școlii o aștepta Natalia. Au intrat în Clasa si au așteptat profesorul, era 7:40 mai erau 20 de minute până începea oră. Dupa 3 minute intra si Selly in clasa, da un "Buna !" Se așează în bancă lui si se uita pe telefon. Bianca cu Natalia încep să vorbească despre cât de frumos si sexy este Selly.

Bianca : - Ce hot e Selly, as vrea sa fiu cu el.
Natalia : - Si eu !
Spunând ele in șoaptă sa nu le audă Selly, care era fix in fata lor. În prima bancă.

Dupa scoala Bianca alături de Natalia plănuiesc să meargă în Parc. Dar cineva vine si intreaba.

Selly : - Hey fetelor faceti ceva dupa scoala ?
Bianca & Natalia : - NU !
Selly : - Perfect, vreti sa mergem la un suc? Stiu eu o terasă !
Bianca & Natalia : - Da !

**Dupa 20 de minute au ajuns la Terasa**

Ele iau loc iar Selly s-a dus sa le aduca un suc. Ele făceau pariuri care se culca cu Selly prima.
Selly le-a adus câte un milkshake si au inceput sa vorbească.

Selly : - Si Bianca, de unde esti ?
Bianca : - Sunt din Bucuresti dar m-am mutat aici recent .
Selly : - Te-ai mutat cu părinții tăi?
Bianca : - Cu Tata, Mama a murit cand aveam 3 ani . Spunând ea putin supărată.
Selly : - Oh, Imi pare rau ca am adus vorba. Iartă-mă .
Bianca : - E ok. Spunând ea aproape sa plângă.

Dintr-o dată Telefonul Nataliei a sunat. Era Tatăl ei care o chema acasa urgent.
Natalia a plecat iar Bianca si Selly au rămas singuri.

Selly : Sii, unde locuiești ?
Bianca : Pe Strada x, Blocul y, Apartament 31.
Selly : - Wow, eu locuiesc la Apartamentul 30, cred ca o sa fim vecini =^) . Spunând el cu un zâmbet pe față.

**Dupa 15 minute**

Selly : - S-a inoptat, vrei sa te duc acasa ?
Bianca : - Da, okey .

Pe drum Selly o ținea pe Bianca de mana, iar Bianca se simțea că in al 9 lea cer si putin rușinata.
Dupa ce au ajuns în fața ușii, Selly o sărută pe buze si își ia la revedere. Bianca uimită si rușinata intra direct în casă și in camera ei fără nici o explicație. O suna pe Natalia sa ii povestească ce s-a întâmplat.

**Convorbirea Telefonică Incepe**

Bianca : - Natalia ! Selly m-a sărutat !
Natalia : - Serios?!? Fugi de aici, nu te cred.
Bianca : - Intreaba-l pe Selly maine .

**Convorbire Telefonică încheiată**

End of Part 2 !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bianca si Selly - C.1Where stories live. Discover now