YAAAAAAY!!! IM NOT DEAD!!!

15 0 0
                                    

SORRY ITS BEEN A WHILE SINCE I LAST UPDATED ANYTHING... I DONT HAVE THAT VIRUS OR WATEVER PEOPLE SEEM TO BE FREAKIN OUT ABOUT LATELY & FOR WHATEVER REASON HOARDING TOILET PAPER CUZ OF IT... (MAN... PEOPLE ARE WEIRD...) IVE JUST BEEN TRYING TO DEAL WITH MYSELF & SOME FAMILY STUFF AS WELL... (I HAVE AUTISM SO IM TRULY SORRY IF I DONT MAKE SENSE SOMETIMES...) BUT LONG STORY SHORT COUPLE MONTHS AGO ME & MY MOM CALLED MY AUNT (SO MY MOMS SISTER) OUT ON SOMETHING SHE SAID & SH PROCEEDED TO GET ALL DEFENSIVE ABOUT IT & WE DID TRY TO COME TO A AGREEMENT WITH HER BUT SHE WOULDNT HAVE IT... SO THATS BEEN FUN... (WE CALLED HER OUT BACK IN SEPTEMBER OR OCTOBER OF 2019 & SHES STILL MAD AT US) BUT WEVE COME TO THE POINT WHERE WE DONT EVEN CARE IF SHE SHOWS UP FOR FAMILY STUFF OR NOT CUZ THE WAY I SEE IT IF SHES GONNA THROW A HISSY FIT... LET HER... THE WHOLE THINGS CHILDISH AND IMO ITS STUPID BUT BACK IN 2015 OR 2016 I WAS TOLD I MAY HAVE A MOOD DISORDER... FAST-FORWARD TO NOW... RECENTLY I WAS TOLD I HAVE DEPRESSION SO ADD THE ASD (ITS SHORT FOR AUTISM SPECTRUM DISORDER/AUTISM) THE "MOOD DISORDER" & DEPRESSION AS WELL TO SAID FAMILY PROBLEM(S) & ME HAVING BEEN SUICIDAL IN THE PAST AS WELL AS PEOPLE SEEMINGLY BEING UNABLE TO REALIZE I CANT "JUST GET OVER IT" PLUS SOME OF MY "FREINDS" BETRAYED MY TRUST BY LYING & MAKING FUN OF ME FOR NOT WANTING TO DATE ANYBODY BEHIND MY BACK AS WELL AS LYING DIRECTLY TO ME ABOUT IT IRL...
IM NOT GONNA LIE TO YALL ITS BEEN ROUGH... BUT I THEN I FOUND WATTPAD AGAIN (I HAD IT BEFORE BUT FORGOT WHY I HAD IT SO I DELETED IT TO DOWNLOAD TOKYO GHOUL:DARK WAR CUZ IM A ANIME-FAN/OVERALL NERD😅) & DISCOVERED ONE OF THE BEST WRITERS IMO (@Singing_psychopath) & MANY OTHERS TOO BUT I MAY HAVE A TINY PROBLEM...😅 ILL LET YALL DECIDE THAT FOR YOURSELFS🙃

THE PROBLEM(?) I HAVE IS THAT BASICALLY IVE BEEN STAYING UP LATE (OR EARLY DEPENDING ON HOW YOU LOOK AT IT😅) TILL 4 SOMETIMES 5 IN THE MORNIN (I LIVE IN THE MIDWEST BUT IN THE USA FOR MY FOREIGN FRIENDS) READING STORYS HERE ON WP WHICH NOT GONNA LIE MAKES ME HAPPY EVEN THO IM SUPER TIRED FROM IT WHICH I LIKE IT BUT I DO THAT ALMOST EVERY DAY/NIGHT...😅 BUT IVE FALLEN DOEN THE RABBIT HOLE WHERE I CANT STOP AT JUST ONE STORY CUZ USUALLY THERE ALL SUPER INTRESTING TO ME WHICH MAY BE THE REASON OF WHY I DONT SLEEP PROPERLY IS MAYBE CUZ MY LATE NIGHT-EARLY MORNIN READS BUT I WOULDNT CHANGE ANYTHING ABOUT IT CUZ ITS FUN TO ME😎😊😅

BUT IF ANYBODYS WONDERING
NO IM NOT SUICIDAL ANYMORE BUT IF ANYBODY NEEDS SOMEBODY TO TALK TO OR RANT TO OR WHATEVER MY INBOX IS ALWAYS OPEN SO PLEASE DONT HESITATE TO REACH OUT TO ME OR EVEN GET HELP... PLEASE KNOW ITLL BE EASYER TO ADRESS IN THE LONG-TERM-NESS IF YOU DO GET HELP & ITS WORSE IF YOU BOTTLE IT UP... ITS NOT FUN EITHER... PLEASE JUST TRY TO TRUST ME ON THIS ONE CUZ ITS REALLY NOT WORTH IT TO DO... WHICH I KNOW... I KNOW... ITS EASYER SAID THAN DONE STILL IT ISNT GOOD TO DO... FROM MY OWN PERSONAL EXPERIENCES I CAN SAY EVEN THO I DID/STILL DO THAT IT ONLY MAKES IT HURT WORSE WHETHER I WANT IT TOO OR NOT...

#ITS_OK_TO_NOT_BE_OK

#YOU_ARE_NOT_ALONE

#ILL_BE_YOUR_REASON_TO_FIGHT

#ITS_NEVER_A_BAD_THING_TO_ASK_FOR_HELP_AND_IMO_WHOEVER_TOLD_YOU_IT_IS_ISNT_RIGHT_ABOUT_THAT

#BE_A_LIGHT_IN_SOMEBODYS_DARKNESS

MY ART/CREATIONS/WHATEVER YOU WANNA CALL EM😅Where stories live. Discover now