Uvidím svého bývalého přítele Adama. Opět se mi vybaví mé nejhorší vzpomínky,které sním mám spojené. Slzy se mi nahrnou do očí a já utíkám co nejdál od něho. Ale nevšimnu si, že to celé viděla viděla jedna osoba, která se za mnou rozběhla. Jsi v pohodě zeptal se Tarjei, který mě doběhl jo jsem falešně jsem se usmála,ale Tarjeie můj úsměv nějak nepřesvědčil že jsem v pohodě. Nějak to nekomentoval a přitáhl si mě do objetí a já jsem se opět rozbrečela. Vždyť ty se celá klepeš poznamenal. Pojď půjdeš ke mě na pokoj a tam si lehneš a dáš se dohromady. Ale já musím na trénink řeknu mu. Víš co dovedu tě na můj pokoj a já domluvím s tvýma trenérama volno. Tak dobře odpověděla jsem mu věděla jsem totiž že na tréninku bych se vůbec nesoustředila dovedl mě do svého pokoje. Já za chvíli přijdu řekl mi ,obejmul mě a odešel.
Pohled Tarjeie
Sedím na snídani, ale nemůžu se na nic soustředit. Včera jsem to Anet posral neměl jsem důvod se urazit. Johanes si mého zamyšlení všiml. Zase přemýšlíš na Anet? Jo přemýšlím včera jsem to posral neměl jsem sebemenší důvod se naštvat. Právě ti přichází do jídelny řekne Johanes a já se na ni otočím koukám na její krásu. Ona se ale zastaví koukne na muže, který stoji uprostřed jídelny také na no kouká ona se rozbrečí a uteče. Na nic jsem nečekala utíkal jsem za ní. Doběhl jsem jí a zeptal se jestli je v pohodě ale v duchu jsem si říkal tak kdyby byla v pohodě tak by asi nebrečela. Anet se jen falešně usmála a odpověděla jo jsem v pohodě. Dál jsem to nekomentoval a přitáhl jsem si jí do objetí. A ona se rozbrečela tak hrozně jsem jí chtěl políbit, ale to jsem udělat nemohl všechno skazil. Víš co půjdeš se mnou na můj pokoj dáš se dohromady. Musím na trénink odpověděla mi půjdu ta tvým trenérem a všechno mu vysvětlím,věřím že ti to dovolí. Tak jo odpověděla mi.
Dovedl jsem jí na pokoj. Počkej tady a já půjdu za tvým trenérem. Nic mi na to nerekla já jsem ji obejmul a odešel. Celiu cestu do jídelny jsem přemýšlel kdo byl ten muž a proč se rozbrečela asi ji hodně ublížil po myslím si.
Když uvidím trenéra české biatlonové reprezentace dojdu k němu a všechno mu vysvětlím on to pochopí a muj návrh schválí celý nadšený se vracím na pokoj zdělit tu zprávu Anet. Už otevírám dveře chci jí tu zprávu zdělit. Ale všimnu si, že usnula na moji posteli. Panebože ona je tak nádherná pomyslím si. Chvíli na ní koukám jak je nádherna.
Pohled Anet
Probudím se a všimnu si jak na mě kouká Tarjei. Tak co jak to dopadlo zeptám se. Všechno jsem jim vysvětlil a dneska máš volno řekl s úsměvem na tváři. Proč ses ráno psychicky zhroutila zeptá se mě. Tohle mě zarazí, jsem v šoku nemůžu mu to říct prostě nemůžu.
To je jedno nebylo to nic důležitého řekla jsem se slzami v očích. Tarjei nic neřekl přišel ke mě sedl si na postel a obejmul mě.
Zabořila jsem se do jeho hrudi a cítila jsem jak hezky voní. Zavírala jsem oči až jsem nakonec usnula. V polospánku jsem cítila jak mě Tarjei položil na postel, lehl si ke mě já jsem ho obejmula a on nás oba přikryl dekou.O dvě nebo tři hodiny proste jak se Anet vzbudila( doufám že chápete)
Probudím se a kouknu se na Tarjeie jak spí. Panebože on je tak nádherný říkám si. Ne nesmím se do něho zamilovat nesmí se mi líbit říkám si. Z mého přemýšlení mě vyruší odemykani dveří. Promiň asi ruším řekne Johanes a usměje se na mě. No spíše já ruším ty tady bydlíš měla bych jít. Ne nechoď Tarjei tě bude hledat až se probudí a taky nikdo neříkal že tady překažíš. Řekl Johanes. Jo a mimochodem máš fakt hezkou norštinu. Pochválil mě díky odpověděla jsem Johanesovi s usmevem. S Johanesem jsme se hodně zakecali zjistila jsem že se sním dobře povídá a je upřímný a milý člověk (samozdřejmě na Tarjeie nemá pomyslím si). Johanes mi zrovna vyprávěl trapnou ale i vtipnou historku u dětství. No a on spadl na zem a válel se z kopce a dopadl do bláta takže tete byla hrozně moc nadšená. To nene umírala jsem smíchy. Tarjei se probudil a zeptal se Johanese že jsi jí nevyprávěl tem příběh stim blátem. No možná jsem jí to vyprávěl odpověděl Johanes. No víš já uz vlastně musim jít jo a Anet musíš k nám na pokoj chodit častěji. Budu se snažit tady chodit co nejčastěji. Budu se těšit řekl Johanes,který ke mě přišel a obejmul mě.
Tak další kapitola za náma doufám že se vám bude líbit😊
801 slov💙
ČTEŠ
_boe_
FanfictionDej se odehrává ve světovém poháru. Koho potká Anet Bjørndalen? Zamiluje se? To se dozvíte v příběhu😊