Pohled Matyho :
Měl jsem jet na nějakej 2 týdenní tábor, kamsi, říkal jsem mamce že tam nechci ať tu přihlášku nevplňuje, ale ona mě totálně odignorovala a vyplnila přihlášku, kterou následně donesla ředitelce, takže jsem jet musel..Sbalil jsem si nějaký věci,lehl jsem si do postele a přemýšlel jsem, jaký to na tom táboru bude. Po chvilce jsem usnul.Ráno: Otevřel jsem oči, sedl jsem si a promnul jsem si je.. Vztal jsem a šel jsem do koupelny, vyčistil jsem si zuby a učesal jsem si vlasy. Šel jsem do pokoje, vzal jsem si nějaký oblečení, a převlíkl jsem se.. Pak jsem šel na snídani."Dobré ráno" Řekl jsem a sedl jsem si ke stolu. Mamka mi dala na talíř toasty a já je začal jíst. "Těšíš se na tábor?" Řekla a já jsem si uvědomil že dneska jedu na ten tábor.. "Jo, těším se" Řekl jsem a odešel jsem do pokoje. "A nádobí bude umývat kdo!?" Zakřičela na mě mamka a já šel zpátky,vzal jsem ten talíř a začal ho umývat."Děkuju" Řekla mamka celkem naštvaně "Nemáš zač" Řekl jsem a odešel zase do pokoje. Lehl jsem si do postele, vzal jsem si mobil a díval jsem se na soc.sítě.... Podíval jsem se na hodiny a bylo 8:30 v 9:00 jsme měli jet na ten tábor.. Tak jsem položil mobil a Vztal jsem z postele, podíval jsem se jestli s sebou na ten tábor mám všechno a pak jsem si šel ještě jednou rozčesat vlasy protože se mi rozcuchaly. Bylo 8:45 a byl čas vyrazit. Dal jsem si do kapsy mobil, vzal jsem kufr a šel jsem se ještě rozloučit s mamkou "Tak ahoj, za 2 týdny se uvidíme" S těmito slovy jsem vyšel ven a rychlím krokem jsem šel na autobus na ten tábor.. Když jsem tam došel, jen jsem se rozhlížel jestli někoho z těch lidí náhodou neznám,a samozřejmě jsem nikoho neznal, přišel tam nějakej pán "Pojďte! Už jedeme!" řekl a všichni se tlačili co nejrychleji do autobusu.. Jen já prostě stál a čekal jsem.. Když jsem vešel do autobusu, sedl jsem si za nějakým černovlasým klukem s modrýma očima. "Ahoj! Jak se jmenuješ?" Řekl a já jsem se lekl a podíval jsem se na něho "Já... Jsem Maty 😅" Řekl jsem hodně stydlivě, protože se před lidma který neznám celkem dost stydím "Hezký jméno, já jsem Dominik a rovnou se ti omlouvám za můj rychlej nástup.. Jsem totiž extrovert". Řekl mi a já jsem se usmál "Nemusíš se omlouvat, já jsem taky extrovert ale stydím se před cizíma lidma a Děkuju" Řekl jsem a on se na mě jenom usmál a jinak se díval z okna. Já jsem se taky díval z okna a zkoušel jsem nevnímat řev ostatních.. No, moc to nešlo..
~~~~~~
Takže, nejprve se chci omluvit za to že polovina je napsaná jinak a polovina je psaná zase jinak.. Prostě jsem klikla na klávesnici a najednou se to takhle změnilo idk why 😂, ale tak to už, nechtělo se mi to psát celý znovu......... Dále bych chtěla říct, že tenhle příběh je inspired by: RPG with Ta_Kikus 😂 takže asi tak, je to pěknej cringos! Ale já jsem měla strašnou chuť psát nějakej příběh! Takže tak 😂 Děkuju nekdo_