Karol to 23latek, który wygląda na młodego tak 18lat bo dba o swój wygląd jak tylko może. Ma czarne jak kruk włosy. Oczy ma natomiast błękitne jak niebo bez chmur w czasie lata. Jego sylwetka jest wysportowana i gdy ściągnie koszulkę widać lekki zarys "kaloryfera". Ubiera się raczej młodzieżowo czyli jeansy, bluzka z krótkim rękawem na to bluza i buty sportowe. W pracy zaś ma bluzę gastronomiczną ze swoim nazwiskiem, spodnie w kratkę i zapaskę. Kolor zapaski zależy od tego jaką weźmie z domu. Pracuje w małej restauracji jako kucharz ale nie szef kuchni. Zarabia tyle że daje radę siebie utrzymać. Wynajmuje mieszkanie w bloku na 3 piętrze bez windy. Jego rodzice mieszkają dość daleko bo prawie trzysta kilometrów od niego. Bywa u nich raz w miesiącu albo rzadziej. Za każdym razem gdy jedzie do nich to wraca jak by był na zakupach stulecia. Słoiki z bigosem, dżemy, powidła, ogórki kiszone i wiele innych przywozi z domu rodzinnego i zawsze słyszy od mamy '' Masz dziecko bo ty tam u siebie tego nie masz a jak kupisz to z sześć złoty za słoik''. Karol lubi jeździć na rolkach i rowerze mimo iż ma prawo jazdy. Oszczędza na swój dom. Jego partnerem Jędrzej, który jest rok młodszy ale świetnie się dogadują. Mają wspólny cel zbudować miło i radosną rodzinę. Każdy z nich odkłada na wspólne konto kilka złoty. Na razie mieszkają osobno ale to się zmieni gdy powstanie dom. Jędrzej pracuje jako księgowy w jednym z największych biur rachunkowych w mieście. Jego nazwisko staje się coraz bardziej polecane w śród klientów tak samo jak Karola.
Hej
Rozdziały będą się pojawiać co jakiś czas.
Niestety nie piszę ich z byt długich najdłuższe planuje tak na 500 słów. Jeśli wstęp się spodobał to dajcie znać w komentarzach i nie zapomnijcie o gwiazdce
CZYTASZ
A może by tak...
Truyện NgắnHistoria ta mówi o tym co Karol by robił gdyby robił coś innego