Part 1

44 1 0
                                    

Hi, nama saya White Khoo. Unique kn nama saya? (ada² ja saya ni😂) Family saya cakap saya kena bagi tu nama sebab skin badan saya sangat putih termasuklah rambut saya yang berwarna blonde. Saya ni kacukan Russia mix Korea bah itu lah 😂 Daddy saya orang Korea, Mammy saya pula orang Russia. Saya tidak tahu macam mana dorang boleh jumpa arh, biasalah kalau jodoh kan😂 Saya ada 4 orang sibling termasuk saya, saya lah salah satunya daughter in our family dan paling bongsu. Saya ada 3 orang abang, nama big brother saya si Whisper Khoo, yang kedua Welbert Khoo and my last brother, Windor Khoo. Smart kan nama dorang, macam orangnya juga. Actually all of my brother handsome yang tersangat handsome and hot gitew (terlampau pula memuji tu, kembang tu dorang kalau tau😂) sampai dorang keluar pun susah sebab asal perempuan nampak dorang memang adalah yang masuk hospital gara² pengsan tambah lagi badan dorang yang tinggi² tegap selalu workout kan. Tpi setahu saya abang saya ni tidak playboy except abang saya yang last ni perempuan keliling pinggang, ganti² perempuan macam ganti² baju😂. For parents saya pula, nama daddy saya Kang Eun Khoo and mammy saya Amber James. Family saya ni memang dari keluar yang berada/mewah. Kira family kami ni dari orang yang disegani lah lagipun banyak yang kenal daddy saya sebab banyak syarikat yang besar². Okey go to cerita ...

White POV
"Morning daddy mammy and Pembuli Sekalian" sngaja saya kasih tekankan tu perkataan Pembuli Sekalian mau kasih dengar abang² saya tu yang selalu kacau saya😂.
"Baguslah kau di sini sudah, daddy want to tell you something" bilang daddy
"Erm, okey. What?" saya rasa lain sdh
"Mulai hari esok White sekolah luar sudah, no private school mulai esok" relax daddy bgitu cakap sambil minum favourite coffee buatan istri (mammy) kesayangannya.
"But daddy White tidak biasa bah, daddy tau juga kan White dari kecil tidak pernah sekolah luar" sambil buat muka sepuluh sen saya
"Ni keputusan daddy tidak boleh angkur², kw sudah 18 tahun perlu lihat dunia luar" daddy cakap dengan nada naik seoktaf.
"But daddy ..." buat muka ksian sdh saya
"Sayang, ikut ckp daddy. Lagipun White boleh dapat kwn banyak nanti. Tidaklah bosan duduk rumah tngok muka abang kau ni hari²"-mammy
3 orang abang saya yang kasih ketawa saya tu trus berhenti ketawa gara² dengar mammy kmi ckp gitu.
"Alah, mammy ni kan" bilang c Welbert abang kedua saya.
"Daddy sudah register nama White, sediakan apa yang perlu and sediakan car park VVIP d kolej GrandElite tu untuk White, so tidak boleh angkur. Jangan kasih malu daddy"
"Okeylah daddy" bilang saya mengiyakn keputusan daddy saya tu dengan trpaksa.
Oh ya, saya lupa Kolej GrandElite ni memang Kolej yang paling famous sebab kebanyakan pelajarnya dari keluarga yang mewah.

**********
KEVIN POV
Hi nama saya Kevin Hans B'Vord. Saya ada 3 siblings termasuk saya. Saya ada 1 sister, Marry Hens B'vord n lil brother, Kovy Hans B'Vord. Ok time utk puji diri sendri, banyak orang cakap bkn lagi banyak tapi asal ada yang jumpa saya tidak kira perempuan kah lelaki mesti ada perkataan "Handsome" yang kna tuju sama saya (uiceh proud of myself bh😂) biasa lah kacukan Australia mix Brazil ni😂 Tapi yg saya tidak suka ni asal perempuan² yang jumpa saya ni mesti berdarah hidung lh ada lah yg pengsan, sebab apa? Terlampau handsome la bh😂 apa boleh buat sudah mammy saya ksih beranak saya bgini, syukur lah nak😂 and yeah, saya berasal dari keluarga yang memang mewah. Banyak syarikat daddy and mammy saya termasuklah hotel, vila, restaurant yang mewah². Okey cukup lah tu😂

"Mrning sis and my handsome lil bro" sambil cium dahi adik kesayangan saya
"Mau jalan sdh? Breakfast dlu" bilang c Merry kakak saya
"Saya lambat sudah ni. Kawan² saya tnggu sudah" sambil jalan menuju pintu
"Okeylh, jangan sampai ada orang call kakak lagi, kau ksih pengsan anak orang arh" Merry sedikit teriak
Saya senyum sinis ja dengar kakak saya cakap begitu sambil masuk ke dalam kereta sport kesayangan saya yang berwarna merah.

Kolej GrandElite

Saya parking d tempat car park VVIP yang sudah kena sedia untuk saya dan genk keras saya, Adam, Brend dan Carl. Saya keluar ja dari kereta ..
"Hey bro, sedia kasih pengsan anak orang lagi?" bilang c Adam sambil tepuk bahu saya.
"Kau ni memang hahahahha"
"Bro, saya dengar ada pelajar baru masuk di Kolej kita nanti, saya harap perempuan lah😏"-Carl
"Kalau perempuan, mesti saya yang rasmi virgin dia dulu"-Brend
"Buduh, kw arh memang legiut dari dulu Hahahah"
"Alah relax lah bro, bukan mcm kau yang bawah masih virgin, tpi bibir berkarat sudah tukar² kena cium perempuan"-Brend
Kamu faham² lah arh ni kolej, memang dikatakan bebas, banyak kes s** sampai ada kes cikgu beranu sama pelajar hahaha. Tpi pelajar² di sini akademik dia memang semua yang top lah walaupun tidak ketat peraturan.

My Snow Angel [Slow Update]Where stories live. Discover now