Cała scena odbywa się w małym ceglanym domku w środku lasu. Loki siedzi w wygodnym fotelu przy kominku i popija kakao jedząc pierniczki. Następuje powolne przybliżenie kamery na boga, w końcu Loki zauważa ciebie i uśmiecha się szeroko
O! Pewnie zastanawiasz się jak jakiś nikomu nie znany chłopaczek ze wsi przekonał mnie bym wystąpił w tej jakże ambitnej książce. Po prostu wiedział, że te jego historyjki i jakieś idiotyczne postacie są głupie. Jedynym sposobem by to sprzedać jest wsadzenie w to jakiegoś charyzmatycznego narratora. Początkowo miał to być Thor. Jednak nasz pseudo artysta nie mógł odciągnąć go od Netflixa. Poza tym gdyby on opowiadał, co drugim słowem byłoby jakieś nieładne przekleństwo. A to ma być family friendly story. Wypikowywanie jego klnięć zajełoby kilka miesięcy. Potem ja dostałem tą propozycję, zawsze wspieram młodych twórców, szczególnie jak to ja mam być spoiwem ich dzieła. Więc o to jestem!
Loki sięga do regału po wielką książkę i otwiera ją na pierwszej stronie zdmuchując kurz. W kominku trzaska ogień. Za oknem słychać grzmot, to pewnie Thor zesrał się po finale Wiedźmina.
Zapnijcie pasy, zróbcie sobie jakąś kawkę, kupcie popcorn, czy coś. Zapowiada się ciekawie. W końcu jestem ja! Czego więcej chcieć? Ta książka podobno serio jest fajna. Będzie jeszcze lepsza dzięki mojej buźce modela. Dawno, dawno temu żył sobie pewien martwy chłopczyk....
Ujęcie kończy się czytającym Lokim, wszystkie kamery zostają wyłączone. Po całym planie biegają ludzie z ekipy, dźwiękowcy, operatorzy, ludzie z bufetu. Do Lokiego podbiega kilka kobiet, robią mu makijaż do następnej sceny,podają wodę do picia i ogrzewają wiatraczkami. Gdzieś z tyłu na krześle reżysera siedzę ja. Niski chłopak z trądzikiem i krzyczę:
Loki! Jesteś wielki! Dzięki, że się zgodziłeś! Mam nadzieje, że ktoś to zobaczy i nie robię tego na nic. A ty przyszły czytelniku/widzu koniecznie musisz dać suba....to znaczy gwiazdkę. Dopiero się rozkręcamy. Prawda Loki?
YOU ARE READING
Valhalla Kroniki (historie bohaterów według złola)
FanfictionOto krótki, lub długi zbiór historii różnych postaci z świata Magnusa Chase'a opowiedziany przez Lokiego. Znaczy nie tak do końca przez niego. Loki jest spoiwem łączącym historie różnych postaci na przestrzeni długiej historii Hotelu Valhalla. Jeszc...