19.

82 5 5
                                    

Jenny: *skočí k Nixy a podívá se na knížku, kterou čte* Co to máš, teto?
Nixy: Ale, jen zápisník, co jsem si dělala jako malá.
Jenny: A co čteš za stránku? *koukne do knížky*
Nixy: Šedoocasé vlky. Heh, jak jsem milovala chodit do Vodopádů s nimi výt.
Hoodie: *přijde k nim a opře se o gauč* Co tu máte, holky?
Nixy: Můj starý zápisník. Mám tu informace o různých tvorech a Jenny zaujala stránka s šedoocasými vlky.
Hoodie: O těch jsem ještě neslyšel.
Nixy: Heh, jsou pouze v changetalu ve Vodopádech. Chodí tam lesíky. Ve vysoké trávě mají pelíšky.
Jenny: Přečti mi to, prosím!
Nixy: *zasměje se a dá si své brýle* "Šedoocasí vlci jsou celkem vzácná zvířata. Vyskytují se pouze v changetalu, poblíž Vodopádů a lesů. Každý vlk má na zádech svou deku. Může být jakékoli barvy, ale nejvzácnější je bílá a černá. Jejich srst má též jakoukoli barvu, ale ocas mají vždy šedý. Jsou tři typy šedoocasých vlků; normální, váleční a královští. Jako normální vlci žijí ve smečkách, kde je jeden královský pár, tři páry válečníků a dva páry normálních. V changetalu je pouze hrstka případů, kteří bojují jako válečníci a vládnou smečce jako králové. Říká se jim císaři."
Jenny: Ukaž obrázek, prosím.
Nixy: *nahne k ní knížku, aby viděla obrázek* "Samice jsou větší a agresivnější než samci. Jejich oči jsou vždy černé jako temnota. Zuby mají jako dýky. Rády se 'usmívají'. Válečné samice mají na hlavě rohy. Hlavně proto, aby ochránily smečku. Královské samice mají uvázanou mašli, se kterou se rodí. Kdyby jim někdo zkusil uvázat mašli, hned by jim spadla. Zajímavé je, že samice dokáží napodobit lidský hlas a rády lákají malé děti. Podle všeho, aby  si hráli s jejich mláďaty. Deka na jejich zádech je potrhaná kvůli bojům. Někdy je až tak potrhaná, že jde vidět, že nemají zadní nohy a že poletují nad zemí."

Jenny: Tuhle jsem viděla, když mě máma vzala do changetalu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jenny: Tuhle jsem viděla, když mě máma vzala do changetalu. *ukáže na obrázek*
Nixy: Heh, toulají se i po Snowdinu. "Samci jsou menší než samice. Hlavně proto, aby neublížili svím mláďatům, jelikož se o ně starají hlavní oni. Stejně jako samice, mají své oči černé a rádi se 'usmívají'. Jejich deka na zádech je méně potrhaná a rohy deky jsou svázané do mašle na jejich krku. Na čele mají malý krystal, kterým lákají samice. Vždy si jednu vyberou, kterou budou lákat, dokud je neodmítne kousnutím do čumáku nebo dokud se prostě do nich nezamiluje. Váleční samci mají andělská křídla, aby odfoukli nebo zmátli nepřátele. Někdy s nimi lákají samičky. Královským samcům od narození září krystal na čele tak až to vypadá, že hoří. Zajímavé je, že nelákají malé děti, ale že své mladé k dětem rádi vodí."

Jenny: Jsou nádherní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jenny: Jsou nádherní. Hlavně štěňátka jsou strašně rostomilá.
Nixy: *zasměje se*
Hoodie: Že by jsme jednoho pořídili?
Nixy: Na to zapomeň, víš jak těžké je je vycvičit? I když je koupíš ve zverimexu tak jsou strašně drazí.
Jenny: Páni, jaké to asi je být císařem šedoocasých vlků!
Nixy: Heh, no je to krásný pocit...
Jenny: Jak to víš?
Nixy: Jsem měnič, můžu se proměnit. Král Gaster a Grillby se dokážou proměnit na císaře, hlavně proto že jsou z královské krve. A já a má sestra jsme dcery královské vědkyně. A ty jsi moje neteř. *rozcuchá jí vlasy*
Jenny: Já jsem císařovna šedoocasích vlků?!
Nixy: Jakožto měnič, jo.
Jenny: *začne se smát a skákat kolem*
Hoodie: *zasměje se*
Nixy: *zasměje se*

Věnováno KatietheCreepypaster

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 24, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

krezbičky jen tak Kde žijí příběhy. Začni objevovat