Excuses

172 7 4
                                    

𝙸 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚙𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗. 𝙸 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚞𝚙 𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚌𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚕𝚒𝚍𝚎. 𝙲𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚛 𝚌𝚊𝚛𝚎. 𝙿𝚑𝚎𝚠.
*𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙧𝙞𝙣𝙜*
𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝙸 𝚙𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎...... 𝙸𝚝'𝚜 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍. " 𝙲𝚊𝚗 𝙸 𝚋𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚞𝚜𝚎𝚍? "
𝙼𝚛.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚗𝚘𝚍𝚜. 𝙸 𝚛𝚞𝚗 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎.

( 𝙸 𝚒𝚜 𝙸𝚣𝚞𝚔𝚞 𝙳 𝚒𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚍)

𝙸: 𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘?
𝙳: 𝙼𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍'𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙾𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚑𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚍 𝚝𝚘 " 𝚂𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚊 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞" 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚛𝚎. 𝙵𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜. 𝙷𝚎'𝚜 𝚙𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚞𝚙

𝙸: 𝚒- 𝚘-𝚘𝚔 𝚍𝚊𝚍

𝙳: 𝚈𝚎𝚊 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛
*𝙲𝙰𝙻𝙻 𝙴𝙽𝙳𝙴𝙳*

𝙸'𝚖 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗? 𝚂𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚊 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚍𝚞𝚍𝚎? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕? 𝙸 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔. 𝙵𝚄𝙲𝙺. 𝚂𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚗 20 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜. 𝙸 𝚍𝚛𝚢 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚒𝚗. 𝚃𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚞𝚙𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚜𝚝. 𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛. "𝙷𝙴𝚈 𝙽𝙴𝚁𝙳!!! " " 𝚈𝚎𝚜 𝚔𝚊𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗? " "𝙲𝙾𝙼𝙴 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝙼𝙴" "𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚑-" 𝙸𝚖 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚐𝚎𝚍. 𝙸'𝚖 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚐𝚘 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔.
*𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚄𝙰*

𝙸𝚖 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚔𝚊𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸. "𝙸 𝙽𝙴𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝙶𝙴𝚃 𝙷𝙾𝙼𝙴! 𝚈𝙾𝚄 𝙳𝙾𝙽'𝚃 𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁𝚂𝚃𝙰𝙽𝙳! " "𝚈𝙴𝙻𝙻 𝙰𝚃 𝚄𝚂 𝙰𝙶𝙰𝙸𝙽 𝚈𝙾𝚄 𝙱𝙰𝚂𝚃𝙰𝚁𝙳! 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚒𝚏𝚎" 𝙺-𝚔𝚗𝚒𝚏𝚎? "𝚆-𝚠𝚑𝚊𝚝? " 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚙𝚘𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚔𝚗𝚒𝚏𝚎. 𝙸 𝚠𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝚔𝚊𝚌𝚑𝚊𝚗𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚐𝚛𝚒𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚘𝚏𝚏 ( 𝚘𝚘𝚘𝚘𝚘 🥴🥵😏) 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑. 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚍𝚛𝚊𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚗𝚒𝚏𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑

*𝚞𝚑 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝* ( 𝚒𝚖 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚐𝚘𝚛𝚎 𝚛𝚗 𝚕𝚘𝚕𝚣 𝚜𝚛𝚛𝚢)

𝙸𝚝 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚎 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙. 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚋𝚕𝚎𝚎𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝. 𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚙𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚊𝚗𝚍𝚊𝚐𝚎𝚜. 𝙸 𝚠𝚛𝚊𝚙 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎. 𝙶𝚘𝚍 𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚍𝚎𝚊𝚍.
*𝙰𝚝 𝚑𝚘𝚖𝚎*
𝙸 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗. 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍, 𝚊𝚗𝚍.... 𝚃𝚘𝚍𝚘𝚛𝚘𝚔𝚒𝚜 𝚍𝚊𝚍? "𝚆𝙷𝚈 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙻𝙰𝚃𝙴" " 𝙸-𝚒 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 " 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸'𝚖 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚍𝚞𝚍𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚖𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚜 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚒𝚝. "𝚁-𝚛-𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚑-𝚑𝚎𝚛𝚎?" 𝙷𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚛𝚔𝚜. "𝚈𝚞𝚙" 𝙸 𝚍𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚊.... 𝙱𝚞𝚝𝚝𝚙𝚕𝚞𝚝. "𝙸- 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍-𝚍𝙾 𝙸 𝚍-𝚍𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝-𝚝𝚑𝚒𝚜? " "𝙷𝚘𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚎𝚕𝚙"

*𝙽𝙾 𝚂𝙼𝚄𝚃 𝙽𝙾 𝙽𝙾 𝙽𝙾 𝙽𝙾* ( 𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 :(  )

𝙴𝚗𝚍 𝚞𝚠𝚞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝘚𝘰𝘭𝘥 𝘔𝘺 𝘚𝘰𝘶𝘭 𝘍𝘰𝘳 𝘠𝘰𝘶 (𝘋𝘦𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘋𝘦𝘬𝘶𝘹𝘛𝘰𝘥𝘰)Where stories live. Discover now