four

59 5 10
                                    

author's pov

jaejoong yunho'nun yanında biraz oturup kalkmıştı. onun için bir dakika bir saatmiş gibi geliyordu. şimdi ise mutfakta kendisine ve yunho'ya sıcak çikolata yapıyordu. bardaktakileri karıştırıp tepsiye koydu. salona ilerlerken koridordaki aynasında yansıması dikkatini çekti. yorgun olduğu için gözleri kırmızılaşmıştı ve saçları darmadağındı. kendini öyle düzensiz görünce ağlayası gelmişti. ama yunho'yu beklettiği için kendine fazla bakmadan salona gitti. yunho elindeki telefonla ilgileniyordu.jaejoong'un elinde tepsiyle geldiğini görünce ayağa kalkıp elindeki tepsiyi aldı.

" ne gerek vardı jaejoong-ssi ." dedi bardağını alırken.

"yunho-ah bugün misafirimsin , tabii ki yapacağım.misafirimi rahat ettirmek görevim." diyerek gülümsjedi jae.

yunho sıcak çikolatasından yudum alxacakken telefonu çaldı. yunho kimin aradığına bakınca yüzü endişeli bir hâl aldı. jaejoong merakla onu izliyordu.

"alo?" jaejoong ortamın sessizliğinden karşıdaki kişinin sesini duyabiliyordu.

"efendim min ? bir şey mi oldu ?" dedi yunho.

"oppa , bugün eve gelemeyeceğim~. siwon bu havada dışarı çıkmama izin vermedi."

jaejoong duyduğu kelimeyle şok oldu.'oppa mı..' diye mırıldandı.yunho'nun sevgilisinin olabileceği aklına gelmemişti bile.çaresizce yunho'nun konuşmasını bitirmesini bekledi.

"tamam min dikkat et kendine.görüşürüz."

"görüşürüz oppa~"

yunho telefonu kapatıp sıcak çikolatasından bir yudum aldı.

"teşekkür ederim yeniden jaejoong-ssi." dedi jaejoong'un gözlerine bakarak.

jaejoong eridiğini hissediyordu.önemli değil gibisinden elini salladı.ikisi de sıcak çikolatalarını bitirince bardaklarını beraber mutfağa götürdüler.jaejoong bardakları bulaşık makinesine koyup ellerini yıkadı.o sırada yunho jaejoong'un sarı saçlarına dalıp gitmişti. jaejoong birden arkasına dönünce yunho nereye bakacağını bilememiş ve jaejoong'un gözlerine bakarken bulmuştu kendini. jaejoong kızarıp önüne döndüğünde yunho da boğazını temizleyip salona geri gitmişti.jaejoong, yunho gittikten sonra iki elini de yanaklarına koydu ve sakinleşmeye çalıştı. domates gibi kıpkırmızı olmuştu.mutfaktan çıkıp misafir odalarından birine girdi.dolaptan yeni çarşaf çıkarıp yatağı hazırladı.misafir banyosuna da yeni havlu koyduktan sonra yunho'nun yanına indi.yunho koltukta uyuyakalmıştı.jaejoong bu görüntü karşısında kalbinin yerinden çıkacağını hissetmişti. yavaşça yunho'nun koluna dokundu.

"yunho-ah yatağın hazır , istersen banyoyu da hazırladım duş alabilirsin." diyerek uyandırdı.yunho gözlerini açtığında jaejoong gözlerini ondan çekti.

"sağdan ikinci odada yatabilirsin.iyi geceler." dedi ve kendi odasına geçti.yunho ile aynı çatı altında yatarken uyuyabileceğinden emin değildi.gözlerini kapatıp yunho'nun bugünki halini düşünürken uyuyakalmıştı bile.

The BodyguardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin