3.7

320 30 0
                                    

Regulus Arcturus Black se v posledních chvílích života nepochybně zachoval jako hrdina, i když svým skutkem spíš Harryho hledání viteálů ztížil. Okolo svých 18 let, začal mít pochybnosti co by své dráhy smrtijeda.
Když si Voldemort jednou v noci zavolal Kráturu, Regulusovi došlo že je něco v nepořádku, proto se mu skřítek musel zapřísáhnout, že se vrátí. Krátura to Arcturusovi slíbil a vydal se za pánem zla. Bylo to v dobách kdy Voldemort ukrýval viteály.
Když ukrýval medailon, přinutil Kráturu aby vypil lektvar, když tak učinil, Tom Riddle dal viteál dovnitř a přemístil se. Skřítka stáhli mrtví pod vodu, jenže Krátura dal Regulusovi slib že se vrátí a tak se z posledních sil přemístil.

Když mladý Black uviděl milovaného skřítka v tomhle stavu, rozhodl se do jeskyně vrátit a pravý viteál vyměnit za falešný. Společně s Kráturou se přemístil spět do jeskyně, kde následně vipil lektvar a na místo pravého medailonku umístil ten se vzkazem. Přikázal Kráturovi, aby se vrátil a  zničil pravý viteál, poté se nechal stáhnout mrtvými. Skřítek se vrátil na Grimmauldově náměstí č. 12, snažil se medailon zničit ale marně.
Poté viteál ukradl Mundungus Fletcher, který ho lacině prodal Dolores Jane Umbridgeové. Té ho následně sebral Harry a s pomocí Rona ho zničil.

A to je konec příběhu Reguluse Arcturuse Blacka.

HogwartsKde žijí příběhy. Začni objevovat